AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Min kjærestes ekskone misliker meg sterkt, og nekter meg å være i nærheten av deres felles barn. Dette har naturligvis ført til en del utfordringer i forholdet vårt, da vi begge har barn som bor hos oss i ulike uker. Bør jeg snakke med hans eks for å finne ut hva dette bunner i? Føler jeg bør be eksen om unnskyldning for at vi har kommet så skjevt ut med hverandre, selv om jeg egentlig ikke vet hva jeg har gjort galt.. Og bør jeg i så fall gjøre det uten at typen min vet om det på forhånd? Kjæresten min tør ikke si sin eks imot, så dette er virkelig litt av ei suppe.... Anonymkode: 2a234...e3a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Hun er sjalu på at han har gått videre og at ungen hennes kanskje liker deg. Det kommer hun til å fornekte, så jeg vet ikke om du kommer noe vei. Syns du det er tiltrekkende med en sånn dott som ikke setter ned foten, men lar seg diktere av eksen da....? Anonymkode: f10f1...fbd 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Hvorfor i alle dager skal du gå "utenom" mannen din, og hvorfor viderebringer han informasjon som dette uten å gjøre noe med det? Hun kan ikke nekte deg å treffe hans barn. De er skilt, han er deres far og hvis vil han vil introdusere sin nye kjæreste kan ingen nekte ham det. Anonymkode: 9b17d...425 3
Mustafari Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Hehe, nei, jeg har vært en anelse fortvilt og revet meg i håret mange ganger over denne "dotten", ja. Men så elsker jeg ham jo.. Eksen hans har ny samboer, så tror ikke det kan bunne i sjalusi...
Amossa Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 Nei, det bør du virkelig ikke gjøre. Mannen din kjenner både henne og barna best, og det han som vet hva som er mest fornuftig nå. 1
Gjest theTitanic Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Mustafari skrev (7 timer siden): Hehe, nei, jeg har vært en anelse fortvilt og revet meg i håret mange ganger over denne "dotten", ja. Men så elsker jeg ham jo.. Eksen hans har ny samboer, så tror ikke det kan bunne i sjalusi... Det er rart med det men noen er slik at selv om de gjør det slutt med en fyr og finner en ny, så vil de helst at han skal være alene og ulykkelig i all fremtid. Hvertfall ikke være glad med en annen. Kanskje er han greiere med deg enn henne, og barnet deres muligens liker deg. = Sjalusi. Han burde trosse henne. Hun kan ikke bestemme hva, hvem og hvor han er med barnet på sine uker. Så lenge det ikke er uansvarlig.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Leste jeg rett nå? Du skal oppsøke din samboers eks bak hans rygg? Det hørtes ut som en skikkelig godt vurdering 😂 Anonymkode: 30b61...5b2 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 Nei, det bør du absolutt ikke. Jeg har ingenting vondt å si om den nye kjæresten til eksmannen min, men jeg hadde ikke likt om hun plutselig tok kontakt med meg for å «snakke om ting». Det er barnas far jeg skal samarbeide med, ikke ny partner. Det far bør gjøre, er å kalle inn mor til ny mekling på FVK. Og konfrontere henne med hvorfor du ikle får treffe barna og si at det gjør samarbeidet om barna dårligere. Han må kjøre denne kampen, ikke du. Anonymkode: 8685f...aca 4
NiceOrNothing Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Min kjærestes ekskone misliker meg sterkt, og nekter meg å være i nærheten av deres felles barn. Dette har naturligvis ført til en del utfordringer i forholdet vårt, da vi begge har barn som bor hos oss i ulike uker. Bør jeg snakke med hans eks for å finne ut hva dette bunner i? Føler jeg bør be eksen om unnskyldning for at vi har kommet så skjevt ut med hverandre, selv om jeg egentlig ikke vet hva jeg har gjort galt.. Og bør jeg i så fall gjøre det uten at typen min vet om det på forhånd? Kjæresten min tør ikke si sin eks imot, så dette er virkelig litt av ei suppe.... Anonymkode: 2a234...e3a Er det ganske ferskt ? Evnt at han har hatt flere kjærester , å hun bremser barnas nye bekjentskaper fordi hun ønsker å beskytte dem ? Kanskje bare tid / stabilitet som vil være løsningen her , med mindre du ikke vet noen spesiell grunn . 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå