Gå til innhold

Burde jeg angre på kjolen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde lyst på noe uten blonder, men samtidig feminint. Er heller ikke så glad i kritthvite kjoler, så valget falt på den under her:

Willowby by Watters - Lunella - Size 8/10 — Bristol Bridal Boutique

Jeg bestilte den med litt mindre gap ved brystet, så min blir mer slik ved halsen:

image.png.0b45ea9aa060aea23cf026638f626b34.png

Men nå er jeg usikker på om jeg liker den i det hele tatt lenger? Føler jeg har grublet på den alt for mye at hjernen min er helt surrete. Noen andre som har hatt det slik, at dere ikte den først, så angret? Når dere fikk den på, likte dere den igjen da, eller måtte dere finne noe nytt?

Anonymkode: e1776...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tja. Den var jo ikke noe som helst fin

Anonymkode: 8fde0...3a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er kjempefin.

Perfekt for et sommerbryllup.

Anonymkode: bc6a9...f43

• Liker 25
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes den var superstilig jeg☺️

Anonymkode: b9f66...1ac

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tja. Den var jo ikke noe som helst fin

Anonymkode: 8fde0...3a4

Haha, hyggelig! Det er kjolen jeg har bestilt, så om du ikke kan enten svare på spørsmålet mitt om du fikk kalde føtter for så å like kjolen igjen når du tok den på, eller gi meg noe som helst bekreftelse, så trenger du egentlig ikke si noe :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes den er nydelig. Jeg tror nok det kommer litt ann på kroppsfasong og puppestørrelse siden den også ser veldig gjennomsiktig ut - for mye former vil jeg tro kan gjøre at den blir veldig annerledes. Jeg er slank men med former selv og hadde dette problemet med brudekjoler. Mange ser nydelige ut på modellene, men på meg ble de seende litt vulgære ut 😭 

Anonymkode: dfe34...aa7

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er deg på det nederste bildet er den jo superfin og helt perfekt synes nå jeg 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nydelig kjole. Perfekt for sommeren. 

Anonymkode: fb133...f2e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den var helt nydelig 😍 Tror at hvis du begynner å angre og bytte, så kommer du bare til å fortsette med det 😅

Anonymkode: 4af82...e05

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den er ikke min stil men jeg ser jo at det er en pen kjole. Samtidig så tror jeg at den kjolen krever en del- at man bør være en spesiell type slank. Ikke være for beinete og senete. Synlige brystbein synes jeg ikke blir fint i denne typen kjole.

Anonymkode: 780aa...59f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dritfin! Men enig i at den nederste var for "hvit", så godt du valgte som du gjorde! Ikke angre på denne. 

Anonymkode: af2ad...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror du må prøve den på deg og bare visualisere deg i den 😊 Jeg syns min er den perfekte på meg, og må fortelle meg selv det hver gang jeg oppdager en ny kjole som også er dritfin, og kanskje også "finere" sånn når den ikke er på meg. 

Du valgte denne for en grunn, den er døøøødsfin, så stå trygt i det valget ❤️ Gresset er grønnest der du vanner det!

Anonymkode: 678eb...a55

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Personlig syns jeg det er tacky med så mye utringning, spesielt på en brudekjole, men resten av kjolen er jo greit nok. Men hvis du liker kjolen og føler deg vel i den så er jo det det viktigste. 

Anonymkode: 4cfe9...d04

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at jeg er gammeldags men hadde lurt litt om jeg kom i bryllup og bruden hadde gjennomsiktig kjole.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser gjennomsiktig ut ja, og lite ut som en brudekjole egentlig, men det er vel fargen. Har du prøvd den på og føler deg fin og som en brud, så er det vel riktig da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Alle som er oppmuntrende - TAKK ❤️ Føler bare alt går i surr fortiden, er vanskelig når du velger en kjole som du skal ha på deg på en så stor dag, et år i forveien. Det er så lang tid i mellom at man rekker å overtenke hver minste ting. Men tror du som sa at med en gang jeg begynner å bytte kjole så vil jeg bare fortsette med det. Har prøvd å bare legge det bort og ikke tenke mer eller se mer på kjoler men de dukker opp overalt. Men føler meg litt bedre etter fine ord fra dere. Jeg ville med vilje ikke ha noe som skrek brudekjole, så til deg som sa "Den ser gjennomsiktig ut ja, og lite ut som en brudekjole egentlig, men det er vel fargen." så er det det jeg prøver å gå for. Vil ikke ha en tradisjonell hvit brudekjole. Jeg må bare få presisert at kjolen ikke er gjennomsiktig (den på bildet er "unlined", men den jeg bestilte har et indre lag med stoff, så dere pripne små troll kan slappe helt av)

Dere andre som plent må si spydige ting til noen som allerede er usikker - håper dere har det bra med dere selv. :) 

Får bare ta den på meg når den er klar til å hentes og sys inn osv, så får jeg se hvordan jeg føler meg da. Eeek.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Alle som er oppmuntrende - TAKK ❤️ Føler bare alt går i surr fortiden, er vanskelig når du velger en kjole som du skal ha på deg på en så stor dag, et år i forveien. Det er så lang tid i mellom at man rekker å overtenke hver minste ting. Men tror du som sa at med en gang jeg begynner å bytte kjole så vil jeg bare fortsette med det. Har prøvd å bare legge det bort og ikke tenke mer eller se mer på kjoler men de dukker opp overalt. Men føler meg litt bedre etter fine ord fra dere. Jeg ville med vilje ikke ha noe som skrek brudekjole, så til deg som sa "Den ser gjennomsiktig ut ja, og lite ut som en brudekjole egentlig, men det er vel fargen." så er det det jeg prøver å gå for. Vil ikke ha en tradisjonell hvit brudekjole. Jeg må bare få presisert at kjolen ikke er gjennomsiktig (den på bildet er "unlined", men den jeg bestilte har et indre lag med stoff, så dere pripne små troll kan slappe helt av)

Dere andre som plent må si spydige ting til noen som allerede er usikker - håper dere har det bra med dere selv. :) 

Får bare ta den på meg når den er klar til å hentes og sys inn osv, så får jeg se hvordan jeg føler meg da. Eeek.

Klart du begynner å tvile når det går

så lang tid. Men du blir nok fornøyd når du endelig får hentet og tilpasset den.

Anonymkode: b03b7...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/23/2022 at 9:55 AM, AnonymBruker said:

Jeg hadde lyst på noe uten blonder, men samtidig feminint. Er heller ikke så glad i kritthvite kjoler, så valget falt på den under her:

Willowby by Watters - Lunella - Size 8/10 — Bristol Bridal Boutique

Jeg bestilte den med litt mindre gap ved brystet, så min blir mer slik ved halsen:

image.png.0b45ea9aa060aea23cf026638f626b34.png

Men nå er jeg usikker på om jeg liker den i det hele tatt lenger? Føler jeg har grublet på den alt for mye at hjernen min er helt surrete. Noen andre som har hatt det slik, at dere ikte den først, så angret? Når dere fikk den på, likte dere den igjen da, eller måtte dere finne noe nytt?

Det samme skjedde med meg. Bryllupet vårt ble utsatt, og jeg fikk for mye tid til å gruble. Ble veldig usikker på kjolen og angret på at jeg hadde kjøpt den. Endte med at jeg kjøpte en annen kjole, som jeg ikke skal bruke!! Da jeg fikk prøvd den første kjolen min på igjen, så syntes jeg at den var utrolig fin, samme som første gangen jeg så den. Det var rett og slett det at jeg hadde grublet for mye, og det hadde gått for lang tid.  

Anonymkode: 51738...473

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...