Gå til innhold

Gardinlengder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har sett noen gardiner jeg kunne tenkt meg, men dem har dem kun i 220 cm lengde. Det passer fint i de to store vinduene våre, men vi har 3 vinduer til i stuen som ikke er så høye, som skulle hatt 160 lengde. Er ikke så glad i å sy. La opp de vi har nå, men det var for meg et stort ork. Det er vel ikke så pent med lange gardiner i mindre vinduer? Eller er det også vanlig å ha? 

Anonymkode: e0c28...084

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har sett noen gardiner jeg kunne tenkt meg, men dem har dem kun i 220 cm lengde. Det passer fint i de to store vinduene våre, men vi har 3 vinduer til i stuen som ikke er så høye, som skulle hatt 160 lengde. Er ikke så glad i å sy. La opp de vi har nå, men det var for meg et stort ork. Det er vel ikke så pent med lange gardiner i mindre vinduer? Eller er det også vanlig å ha? 

Jeg har like lange gardiner i alle vinduer. Men det er jo en smakssak.

Anonymkode: 65e9d...b09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har små stuevinduer men  lange gardiner, bortsett fra på et vindu med en hylle rett under. Jeg bor i en sokkelleilighet, og med kortere gardiner føles det som at taket er lavere. Yay for optiske illusjoner.

Anonymkode: cbb6c...1c3

Skrevet

Heng opp og se da :)

Forresten- hvis det ikke er gjennomsiktige gardiner finnes det limbånd du kan kjøpe på princess o.l. Du limer teipen der du vil ha lengden, så stryker du den på. Veldig enkelt. Da slipper du å sy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Heisann12345 skrev (20 minutter siden):

Heng opp og se da :)

Forresten- hvis det ikke er gjennomsiktige gardiner finnes det limbånd du kan kjøpe på princess o.l. Du limer teipen der du vil ha lengden, så stryker du den på. Veldig enkelt. Da slipper du å sy

Ja, jeg kan jo prøve meg fram her først. De gardinene jeg har sett er litt gjennomsiktig, så limbånd tror jeg ikke er så aktuelt på dem. Men jeg foretrekker faktisk tekstil lim, hvis jeg ikke vil sy. Det er en lim som jeg har brukt mye før, og den er kjempegod. Brukt den på bukser som må legges opp og limen holder vask etter vask.

• Liker 1
Skrevet

Hvor har du kjøpt limet du bruker på buksene?

AnonymBruker
Skrevet
Heisann12345 skrev (22 timer siden):

Hvor har du kjøpt limet du bruker på buksene?

Jeg har kjøpt den blant annet på Panduro og andre hobbyforretninger. 

5AD121C5-840B-4FE7-B746-C227E4B73B67.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...