AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Hei, jeg er lykkelig gift og vi har et barn sammen på 2 år. Vi har det skikkelig bra sammen og har det veldig bra Men jeg er forelsket i en annen, jeg har ikke møtt han sånn ordentlig men vi har undervisning sammen, jeg er skikkelig skikkelig forelsket i han og det er noe med han, men vi har aldri pratet sammen utenom fag, og jeg har vurdert å sende han en mld, jeg aner ikke hvorfor, det bare. Jeg skjønner ingenting. Jeg bare, ser for meg at vi kunne hatt det skikkelig fint sammen men ja. Jeg elsker mannen min og barnet vårt og kunne aldri risikert det fine livet vi har, jeg bare. Ja. Jeg vet ikke. Hjelp Anonymkode: b224e...4cd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Det går nok over. Du kjenner ikke denne mannen en gang. Anonymkode: 07aa0...d83 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 Men hva hvis det er en mening med det? Er så forelska at jeg har lyst å spy.... Anonymkode: b224e...4cd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #4 Skrevet 23. mars 2022 Ikke ta det lengre enn dit. Greit å ha en hemmelig hverdags-crush på noen, men la det bli med det. Anonymkode: 2447f...e05 1
Majer Skrevet 23. mars 2022 #5 Skrevet 23. mars 2022 Du kan høre med mannen din? Elsker man hverandre så vil man gjerne det beste for hverandre.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 Majer skrev (3 minutter siden): Du kan høre med mannen din? Elsker man hverandre så vil man gjerne det beste for hverandre. Mannen min vet jeg syns han er veldig veldig kjekk og tuller med det. Anonymkode: b224e...4cd 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Du sier selv at du ikke kjenner han - og dermed er du nok ikke forelsket i ham som person - men i selve forelskelsen.. ikke gjør noe med det, det går over Anonymkode: 3e5e2...1ff 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei, jeg er lykkelig gift og vi har et barn sammen på 2 år. Vi har det skikkelig bra sammen og har det veldig bra Men jeg er forelsket i en annen, jeg har ikke møtt han sånn ordentlig men vi har undervisning sammen, jeg er skikkelig skikkelig forelsket i han og det er noe med han, men vi har aldri pratet sammen utenom fag, og jeg har vurdert å sende han en mld, jeg aner ikke hvorfor, det bare. Jeg skjønner ingenting. Jeg bare, ser for meg at vi kunne hatt det skikkelig fint sammen men ja. Jeg elsker mannen min og barnet vårt og kunne aldri risikert det fine livet vi har, jeg bare. Ja. Jeg vet ikke. Hjelp Anonymkode: b224e...4cd Nei. Du er ikke "forelsket" ts. Fenomenet forelskelse (at en ser på et vilt fremmed menneske og tenker "min sjelefrende!") er en blanding av to ting. Kåthet. Og virkelighetsflukt. Forelskelse oppstår etter at man over måneder har blitt kjent med en personlighet. Så du har enten lyst til å ha sex. Eller du trenger en virkelighetsflukt. Og så har du valgt deg ut han her tilfeldige fyren. Jeg vet ikke hvorfor. Men du vet det, for du har jo tatt valget med å opprette fiksjonen "jeg er forelska" og velger å pleie denne illusjonen daglig. Så du har en grunn. Ta en liten prat med deg selv om din motivasjon, ts. Og så gjør du noe med livet ditt. Anonymkode: 556fc...2d3 9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Du sier selv at du ikke kjenner han - og dermed er du nok ikke forelsket i ham som person - men i selve forelskelsen.. ikke gjør noe med det, det går over Anonymkode: 3e5e2...1ff Word Anonymkode: 4af4f...9f1
AprilLudgate Skrevet 23. mars 2022 #10 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva hvis det er en mening med det? Er så forelska at jeg har lyst å spy.... Anonymkode: b224e...4cd Tja. Er det en mening for de hundretusenvis og millionene som opplever det samme som deg? 🤷♀️ Hva skal være meningen når du er skilt, eventielt blir sammen med denne fyren - og opplever det samme på nytt etter X antall tid?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #11 Skrevet 23. mars 2022 Det er her din målbevissthet kommer inn. Alle opplever å bli forelsket i en annen gjennom et langt liv. Forelskelsen går over etter kort tid (hvis du velger den du er forelsket i) De fleste(?) klarer ikke å stå i mot, da blir det skilsmisse, mine, dine og våre barn. Du bestemmer… Anonymkode: 7ebb2...7ca 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #12 Skrevet 23. mars 2022 Du er ikke forelsket, ts. Du er bare KÅT! Anonymkode: bee9c...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #13 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er lykkelig gift og vi har et barn sammen på 2 år. Vi har det skikkelig bra sammen og har det veldig bra Men jeg er forelsket i en annen, jeg har ikke møtt han sånn ordentlig men vi har undervisning sammen, jeg er skikkelig skikkelig forelsket i han og det er noe med han, men vi har aldri pratet sammen utenom fag, og jeg har vurdert å sende han en mld, jeg aner ikke hvorfor, det bare. Jeg skjønner ingenting. Jeg bare, ser for meg at vi kunne hatt det skikkelig fint sammen men ja. Jeg elsker mannen min og barnet vårt og kunne aldri risikert det fine livet vi har, jeg bare. Ja. Jeg vet ikke. Hjelp Anonymkode: b224e...4cd Selvsagt sender du ikke melding. Ikke drit deg ut. Det går over. Du kjenner han jo ikke engang. Anonymkode: 51cdc...9fb 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva hvis det er en mening med det? Er så forelska at jeg har lyst å spy.... Anonymkode: b224e...4cd Kom ikke her å påstå at kjerringer er smarte når det kommer til kjærlighet. Jeg får også spyfornemmelser. Anonymkode: ce6c1...07e
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 Klarer ikke helt å forstå hvordan en kan bli forelsket uten å kjenne noen? For meg er dette kun at en er betatt og det kan jo skje rett som det er. Når en er forelsket så er det jo selve personligheten som er driveren, ikke bare utseende og en fantasi slik du beskriver. For å kunne bli forelsket må en kjenne personen mener jeg. Anonymkode: 4af4f...9f1 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #16 Skrevet 23. mars 2022 Pleier du denne greia blir det mine dine barn etc. I et ekteskap møter man slik utfordringer, noen oftere enn andre. Greier du ikke håndtere det passer du ikke til å være i en familie. Da får du heller være en sommerfugl som flyr med vinden fra blomst til blomst og drysser av deg barn og ødelagte forhold i hele engen. En dag klyper noen vingene av deg og da ligger du der i et vrak av et liv. Anonymkode: 21d58...937 1
Fluffypuff Skrevet 23. mars 2022 #17 Skrevet 23. mars 2022 Jeg har vært i samme situasjon. Jeg og min mann var ikke på et godt sted da… men det går over! Det beste for alle parter, dersom du ikke vil ødelegge forholdet til din mann, er å holde avstand til forelskelsen.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #18 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier selv at du ikke kjenner han - og dermed er du nok ikke forelsket i ham som person - men i selve forelskelsen.. ikke gjør noe med det, det går over Anonymkode: 3e5e2...1ff AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei. Du er ikke "forelsket" ts. Fenomenet forelskelse (at en ser på et vilt fremmed menneske og tenker "min sjelefrende!") er en blanding av to ting. Kåthet. Og virkelighetsflukt. Anonymkode: 556fc...2d3 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du er ikke forelsket, ts. Du er bare KÅT! Anonymkode: bee9c...3d6 Når en forelskelse ikke går over og varer i månedsvis, ja kanskje til og med år, mener dere fortsatt det bare er kåtskap og virkelighetsflukt? Anonymkode: a4dfc...6d7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #19 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når en forelskelse ikke går over og varer i månedsvis, ja kanskje til og med år, mener dere fortsatt det bare er kåtskap og virkelighetsflukt? Anonymkode: a4dfc...6d7 Har du vært forelska i flere år? Rett fra fødestua/foreldreperm og så forelska i denne mannen? Anonymkode: 07aa0...d83 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #20 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du vært forelska i flere år? Rett fra fødestua/foreldreperm og så forelska i denne mannen? Anonymkode: 07aa0...d83 Er ikke jeg (ts) som har skrevet dette Anonymkode: b224e...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå