AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #1 Skrevet 23. mars 2022 Hei. jeg har ikke utdanning, droppet ut av vgs, har lærevansker så vurderer å ta en lett/kort utdannelse på NKI noen som har erfaringer? vurderte advokatsekretær men flere sier det er vanskelig å få jobb Anonymkode: 63072...525
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #2 Skrevet 23. mars 2022 Nki hjemnestudier krever hard disiplin og en arbeidsplan. Hvis du har lærevansker er jeg litt usikker på hvorfor advokat sekretær er det du tenker på. Da jeg antar du må lære mye fremmedord og skrive korrekt. Og kan du søke det uten studiekompetanse? Anonymkode: 87535...ada
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #3 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nki hjemnestudier krever hard disiplin og en arbeidsplan. Hvis du har lærevansker er jeg litt usikker på hvorfor advokat sekretær er det du tenker på. Da jeg antar du må lære mye fremmedord og skrive korrekt. Og kan du søke det uten studiekompetanse? Anonymkode: 87535...ada Man kan søke fagskole uten studiekompetanse. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. jeg har ikke utdanning, droppet ut av vgs, har lærevansker så vurderer å ta en lett/kort utdannelse på NKI noen som har erfaringer? vurderte advokatsekretær men flere sier det er vanskelig å få jobb Anonymkode: 63072...525 Du må være strukturert og legge opp en god studieplan for dagene. Det er mange tunge fag. Og ja vanskelig å få jobb senere om du ønsker å jobbe på advokatkontor. Men du kan søke en konsulentjobb innenfor saksbehandling. Anonymkode: 42c72...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå