Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg skjærer løk(samme om det er gul eller rød løk) så synes jeg lukta sitter så lenge på fingrene. Vasker meg lenge etterpå og smører meg til og med inn med håndkrem som lukter mye - allikevel sitter lukta, blir nesten små kvalm. 
Noen andre som merker det? Kjæresten bare ler og lukter det ikke.. 

Anonymkode: 00fdc...829

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker det selv... Det, chilli og hvitløk.  

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Kjøp en boks med engangshansker til å bruke på kjøkkenet, så slipper du stink og kliss 🙂

Skrevet
Adobyen skrev (9 minutter siden):

Kjøp en boks med engangshansker til å bruke på kjøkkenet, så slipper du stink og kliss 🙂

Det var smart.. Det skal jeg teste neste gang... Problemet er at jeg har så små hender og hanskene blir for store... Så går håpe det ikke kommer gummi rester opi bollen som ser ut som avkappede kondom tupper 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skrubb med kaffegrut.

Anonymkode: bd4b0...9f2

• Liker 1
Skrevet

Hos meg setter det seg i neglene, det er så ekkelt. Jeg har også gått over til hansker

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (1 time siden):

Det var smart.. Det skal jeg teste neste gang... Problemet er at jeg har så små hender og hanskene blir for store... Så går håpe det ikke kommer gummi rester opi bollen som ser ut som avkappede kondom tupper 😅

Kjøp vinylhansker i strl s på apoteket. Du har vel ikke så små hender at de er for store. Jeg har normale/små kvinnehender vil jeg si og har slike hansker i strl m. 

Anonymkode: 64abf...86e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne er genial for å få bort sånne lukter fra hender, fingre og negler. Evig varene, så en slipper kjøp-og-kast av hansker hver gang man skjører løk, chilli osv. 

https://bakerenogkokken.no/flere-produkter/kjokkenets-favoritter/kitchen-craft-stal-sape/?shopping_id_click=1067-21916-22636&gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FmkcO-ucxRqP-a77qXYwYJOGrhdUAlUQ17xE_fw-oH1S8nJYuvRy5AaApE5EALw_wcB

Anonymkode: ccec5...a44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker med zalo med en gang og det hjelper her. Må under neglene og. 

Anonymkode: de113...6d4

• Liker 1
Skrevet

Skyll i kaldt vann. Funker fjell.

• Liker 1
Skrevet

Har merket det med hvitløk om man får det under neglene men aldri med vanlig løk.  Holder å bare skylle hendene her. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...