Gå til innhold

Hvor lenge skal jeg gidde å vente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen jeg driver på med kunne tidligere planlegge treff 2/3 uker i forveien men nå drøyer han med å kunne gi meg et svar om når vi kan treffes igjen, sa nå i helgen at han ikke vet hvilken helg vi kan treffes igjen fordi han ikke vet når sønnen hans vil komme til han på samvær igjen, men skulle gi beskjed så raskt han visste mer. (er avstand mellom far og sønn, tog 3,5 timer) (Avstand mellom han og meg 5 timer med bil) 

Jeg tenker om han er interesert i å få til en helg så ser jeg virkelig ikke greia med å ikke kunne si fks du kan komme neste helg? Iom sønnen var hos han for 2 uker siden å han er på besøk hos faren ca 1 gang i måneden. Er redd han har truffet noen andre å derfor ikke kan planlegge med meg, men har meg som en blan B i tilfelle den andre eventuelle damen ikke kan. Hvor lenge hadde du giddet å vente? 

Jeg har selv to barn så jeg må jo også få ordnet meg mtp barnevakt ol.

Anonymkode: 8bb3c...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Blir 6 uker siden nå til helgen vi møttes sist, tidligere så vi hverandre ca 1 helg per måned. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner sønnen er første prio, men du havner langt nede. Dette skaper selvfølgelig ikke gode følelser hos deg. 
Jeg hadde ikke orket å leve med den følelsen. 
Sats på menn som nesten ikke kan vente med å se deg. 

Anonymkode: 8e62d...e0a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner også at sønnen er nr. 1, men det er vanlig å ha lyst til å treffe den man driver med. Synes du blir bortprioritert, tror ikke jeg hadde orket det der altså. Du får kjenne etter hvor lenge du synes det er greit, men ville ikke ventet for lenge ❤️ 

Anonymkode: ce211...3d9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner også at barna er første prioritet, men jeg mener om vårt treff hadde betydd noe for han kunne vel han ha gjort en innsats å ringt sønnen sin å spurt om når han ville komme på besøk igjen for så å gitt meg et svar rimelig kjapt om når. 

Dette sa han på fredagskvelden, så forstår ikke hvorfor han drøyer det.. Blir irritert og såret på samme tid.

AnonymBruker
Skrevet

Med såpass lang avstand mellom dere og barn på hver sin kant, ville jeg avsluttet relasjonen. Kjæresten min bor en drøy halvtimes kjøretur unna, og det var vanskelig nok i starten å møtes regelmessig. Vi har også hver våre barn og ulike samværsavtaler. Det er vanskelig å få et forhold til å utvikle seg når det går lang tid mellom treff. 

Anonymkode: 56a1b...6c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Med såpass lang avstand mellom dere og barn på hver sin kant, ville jeg avsluttet relasjonen. Kjæresten min bor en drøy halvtimes kjøretur unna, og det var vanskelig nok i starten å møtes regelmessig. Vi har også hver våre barn og ulike samværsavtaler. Det er vanskelig å få et forhold til å utvikle seg når det går lang tid mellom treff. 

Anonymkode: 56a1b...6c6

Mener du at du ville ha avsluttet pga avstanden eller pga det manglende iniativet til å få til neste treff?

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig, jeg har aldri ventet på en mann. Enten har mannen vist på alle måter at han vil være med meg, eller så gikk jeg videre. Jeg har aldri holdt kalenderen åpen for noen. 

Anonymkode: d1a20...d1a

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville vurdert å avslutte på grunn av avstand, manglende initiativ og at han ikke har tid. 

Skjønner ikke hva dere har tenkt fremover hvis det skulle blitt dere? 

For meg er det uaktuelt å ha en kjæreste jeg ikke treffer hver uke, så mulig du er ute etter noe annet enn meg. Men med barn på hver deres kant er det vel kanskje ikke aktuelt å flytte nærmere på sikt heller?

Anonymkode: b5a94...1a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mannen jeg driver på med kunne tidligere planlegge treff 2/3 uker i forveien men nå drøyer han med å kunne gi meg et svar om når vi kan treffes igjen, sa nå i helgen at han ikke vet hvilken helg vi kan treffes igjen fordi han ikke vet når sønnen hans vil komme til han på samvær igjen, men skulle gi beskjed så raskt han visste mer. (er avstand mellom far og sønn, tog 3,5 timer) (Avstand mellom han og meg 5 timer med bil) 

Jeg tenker om han er interesert i å få til en helg så ser jeg virkelig ikke greia med å ikke kunne si fks du kan komme neste helg? Iom sønnen var hos han for 2 uker siden å han er på besøk hos faren ca 1 gang i måneden. Er redd han har truffet noen andre å derfor ikke kan planlegge med meg, men har meg som en blan B i tilfelle den andre eventuelle damen ikke kan. Hvor lenge hadde du giddet å vente? 

Hvor lenge har dere truffet hverandre og hva har hensikten med å date vært? Altså hvor møttes dere? Hvor konkret var du med hva du søkte etter og ønsket fra relasjonen når dere ble kjent? Osv. Dette er nyttig informasjon for å kunne si noe mer. :) 

Anonymkode: 27802...918

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møttes for snart 1 år siden, vi bodde i samme by tidligere å møttes faktiskt på butikken å vi fant ut av at vi bodde ikke så langt unna hverandre. Vi utvekslet telefonnummer og deretter addet hverandre på sosiale medier.

I utgangspunktet var det bare casual sex, da han ikke så etter forhold å jeg nylig hadde vært igjennom et brudd. Han flyttet til en annen by for 5 måneder siden å har møttes ca en gang i måneden. Tingen er at han har i de sisste treffene vært mer kjærlig og spurte om jeg ville bli med han på en reise, så jeg håper jo han ser litt annerledes på meg nå enn bare noe casual. Han behandler meg veldig bra når vi treffes, både når jeg er hos han og han hos meg. 

Han nekter meg å betale for mat og ting vi gjør selv om jeg alltid tilbyr meg. Jeg trenger ikke å ha en samboer eller at noen av oss skal flytte på oss, hadde satt pris på å hatt han som kjæreste da, men at vi besøkte hverandre i helger og ferier.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Møttes for snart 1 år siden, vi bodde i samme by tidligere å møttes faktiskt på butikken å vi fant ut av at vi bodde ikke så langt unna hverandre. Vi utvekslet telefonnummer og deretter addet hverandre på sosiale medier.

I utgangspunktet var det bare casual sex, da han ikke så etter forhold å jeg nylig hadde vært igjennom et brudd. Han flyttet til en annen by for 5 måneder siden å har møttes ca en gang i måneden. Tingen er at han har i de sisste treffene vært mer kjærlig og spurte om jeg ville bli med han på en reise, så jeg håper jo han ser litt annerledes på meg nå enn bare noe casual. Han behandler meg veldig bra når vi treffes, både når jeg er hos han og han hos meg. 

Han nekter meg å betale for mat og ting vi gjør selv om jeg alltid tilbyr meg. Jeg trenger ikke å ha en samboer eller at noen av oss skal flytte på oss, hadde satt pris på å hatt han som kjæreste da, men at vi besøkte hverandre i helger og ferier.

Når man starter med casual sex blir det komplisert. Jeg ville ved neste andledning når dere er sammen si dette:

Jeg vet at vi startet dette med casual sex, men jeg har fått følelser for deg og kjenner at jeg ønsker noe mer. Jeg har ikke behov for en kjæreste som jeg bor sammen med, men jeg har behov for en kjæreste.  Det er helt i orden hvis det ikke er noe du ser for deg, men da ønsker jeg deg lykke til videre og så ser jeg etter en som vil det samme som meg. 

Anonymkode: 27802...918

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gått videre om jeg datet en som aldri hadde tid. Det blir neppe bedre.

Anonymkode: c7555...353

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Han har enda ikke foreslått nytt treff, sønnen var hos han i helgen å mtp avstanden mellom dem så må dem jo ha planlagt i forkant. Han sa til meg tidligere at når han visste når sønnen ville komme neste gang på samvær da kunne han planlegge helg.. 

Han har ikke nevnt noe om det, men han har sendt meg film tips, selfie og sa han var litt syk mens sønnen var på besøk. Jeg stiller spm hvordan det går, sier han var fin på bildet ol prøver å holde i gang en samtale, han spør ikke hvordan det går med meg en gang, jeg er alltid hyggelig og svarer han utfyllende, men så stopper det opp å han svarer med tommel opp.. 

Hva feiler det fyren? Kjenner jeg blir irritert og lei meg, føler han er så selvsentrert å vil ha bekreftelse, finn en forbanna helg vi kan treffes heller isteden for og sende meg bullshit. Hva skal jeg gjøre? Vil ikke mase heller. Han vet jeg vil treffe han, men ingenting skjer. Vil ikke være hans side chick eller være med på å booste egoet hans når han sender bilder som for alt jeg vet han kan ha sendt til en annen eller flere. Dette er en voksen mann i midten av 40 årene, så han burde jo oppføre seg deretter. Jeg blir så usikker på hvordan jeg skal bete meg å tørr knapt kontakte han i frykt for at jeg får korte svar😕 Noen tips? Beklager langt innlegg. Ts

Gjest Geitis
Skrevet

Slik jeg leser det så har du allerede bestemt deg for at dette ikke er godt nok, som jeg er enig i. Hvis du vil kan du jo si ifra at du ønsker mer, at det blir for lite kontakt for din del. Enten så tar han det til etterretning eller så vet du jo at han ikke er spesielt interessert? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2022 den 0.19):

Vent og se hvor lang tid det tar før han foreslår noe. Så svarer du ham at siden det er så tett innpå, trodde du han var opptatt, slik at du nå har lagt andre planer. 

Anonymkode: 66af5...089

AnonymBruker
Skrevet

Denne er enkel. Dere startet med casual sex (FF) og så utviklet du følelser (som nesten alltid skjer i sånne forhold). Han har merket dette og fjerner seg mer og mer fra deg. Been there, done that. 

Anonymkode: 8f323...cf9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Denne er enkel. Dere startet med casual sex (FF) og så utviklet du følelser (som nesten alltid skjer i sånne forhold). Han har merket dette og fjerner seg mer og mer fra deg. Been there, done that. 

Anonymkode: 8f323...cf9

Enig mht. utviklingen i relasjonen. Han tar ikke initiativ for treff og ønsker ikke treff. Han er ferdig med deg, TS. Det ble for komplisert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også at han har oppfattet at du er mer innstilt på å være kjærester, og derfor distanserer han seg. Trist at han ikke en gang spør hvordan det er med deg, viser deg liten omtanke. Kanskje dette ikke er en kar for deg egentlig. Nokså kald?

Det er også en mulighet for at han har funnet en annen, og at du er i ferd med å bli fadet ut.

Anonymkode: 10343...e92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...