Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

……. og hvilke rutiner har du? 
jeg har egentlig lyst å sminke meg litt mer enn kun vanlig maskara + lage noen fine frisyrer etc - før jeg drar på jobb ….. men jeg har jo aldri tid til det 🤯

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper rundt en time. Sminking er det som tar kortest tid, merkelig nok. Sliter alltid med å få til en fin frisyre.

Skrevet

Ca. 30 minutter, litt lenger de dagene jeg vasker håret.

Dusj og tørk, deo, øyekrem og dagkrem, bodylotion, sminke (øyeskygge, eyeliner, kajal og mascara), gre håret. Puss tennene og ferdig.

AnonymBruker
Skrevet

Ca 15 min. Sikkert halparten på å gå på do, deretter vask (dusjer etter trening på ettermiddag/kveld), påkledning, hårbørsting og tannpuss. Sminke gidder jeg ikke, men kan finne på å bruke vippetang.

Anonymkode: 0b7b4...151

• Liker 2
Skrevet (endret)
Vintermåne skrev (8 timer siden):

jeg har egentlig lyst å sminke meg litt mer enn kun vanlig maskara + lage noen fine frisyrer etc - før jeg drar på jobb ….. men jeg har jo aldri tid til det 🤯

30  min ca..

Dusjer først og har i hårolje hver gang.

Ansiktsserum,øyekrem,ansiktskrem med spf,leppepomade,

pudderfoundation og eller bare bronzer,brow pomade,eyeliner,av og til øyeskygge,mascara,parfyme.

Grer håret.

Er ikke flink til å style håret,lar det være utslått eller har det i hestehale😅

Lufttørker håret 99%,hender at jrg føner det.

Endret av flusa
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca. 15 minutter, tror jeg. Jeg er B-menneske, så har nedskalert rutinene til et minimum for å kunne sove så lenge som mulig. Jeg dusjer og vasker håret på kvelden dagen før. På morgenen skjer følgende:

- Lett kroppsvask

- Vaske ansiktet

- Fuktighetskrem i ansiktet

- Sminke: Foundation, pudder, maskara, brynpudder og eventuelt litt farge i kinnene

- En sprut parfyme

- Grer håret

- Fletter håret om jeg har tid

Anonymkode: 49691...270

AnonymBruker
Skrevet

Varierer. Har ingen fast rutine med feks sminking osv, så det blir hva jeg gidder og har tid til. 

Anonymkode: 37a9f...958

AnonymBruker
Skrevet

20-30 minutter. Spørs helt hva jeg skal. Er journalist og har stort sett en pekepinn på hva jeg skal ut på. 

Dusjer på ettermiddag/kveld etter trening. Så på morgenen er det bare lett kroppsvask, sminke, påkledning og parfyme. 

Liker å bruke tid på kvelden med rensing, kanskje ansiktsmaske, stelle negler…. 

Anonymkode: f10d6...fdf

Skrevet

30 minutter uten sminke på badet ( fordi jeg har en sminkebord på soverommet)  🤣

Skrevet

Rundt 5 minutter.

Går på do, vasker/renser ansikt, tar på ansiktskrem og mascara, børster tenner.

Ett eller to minutter ekstra om jeg skal i noen møter, da bruker jeg litt øyenskygge, og finner fram øredobber, ringer og smykker.

Børster og ordner håret mens jeg går rundt å setter på kaffe, drikker kaffe, sjekker nyhetene og været.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

5 minutter. Tar medisiner, tar på ansiktskrem, tegner på øyenbryn og pusser tenner. Håret børster jeg bare, så det går veldig fort. Skal jeg sminke meg tar det som regel ikke mer enn en halvtime ekstra, men det gjør jeg sjeldent.

Anonymkode: ddc0d...89c

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kanskje 30 minutter. Dusj, tørke, smøre kroppen, så tar jeg ansiktet med krem og sminke, børste og setter opp håret. Så kler jeg på meg. 
Bruker ikke så lang tid på å sette opp håret om en får rutinene på to-tre frisyrer. Det finnes mange enkle frisyrer som ser avansert ut, men som ikke er det. 

Jeg vasker aldri håret på morgenen, det tar for lang tid. Det er veldig tykt og det er mye av det. 

Anonymkode: a8608...fa1

AnonymBruker
Skrevet

15 minutter om jeg bare skal på jobb. Har fysisk jobb og legger ikke ned arbeid på sminke eller fancy frisyre. Og dusjer på kveld. 

Skal jeg på møte, ut med venninne eller noe så bruker jeg litt mer tid. 

Anonymkode: 8cfd5...19d

Skrevet

Kommer an på om jeg skal vaske håret eller sminke meg. Hvis jeg har hjemmekontor og vasket håret dagen før, så kan jeg bruke 15 min, do, dusj og pusse tenner.

Hvis jeg skal vaske håret bruker jeg lett 40 min inkl sminke. Sminker ikke mye, så det går fort, men har langt hår som må tørkes og fikses.

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer som regel om kvelden og bruker ikke sminke. Så jeg bare pusser tenner, vasker ansiktet, fuktighetskrem + solkrem, kler på meg, børster håret, går på do. Bruker vel 15 min kanskje. 

Anonymkode: 044a1...f7f

Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg bruker toppen et kvarter, men så sminker jeg meg heller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Under ti min

Vask, tann, sminke

Anonymkode: 13ccd...4ee

AnonymBruker
Skrevet

10 minutter cirka. Vasker håret og dusjer på ettermiddag/kveld etter jeg har vært ute på tur. Jeg liker ikke å dusje på morgenen. Da er det å vaske ansiktet, børste håret, dagkrem, enkel sminke og ut døra. Har to barn og ikke tid til noe mer på morgenen. 

Anonymkode: 0b1aa...13d

AnonymBruker
Skrevet

10 minutter maks. Pusser tenner, renser ansikt, på med fuktighetskrem og greier håret. Litt pudder og noen ganger litt farge på bryn. Jobber i helsevesenet så ser ingen poeng med mye sminke på jobb. Deilig 😊 

Anonymkode: 53009...bc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vintermåne skrev (På 23.3.2022 den 0.16):

30-45 minutter. Da går jeg på toalettet, pusser tenner, grer håret og setter det ev. opp, sminker meg, steller et barn og skynder på to andre. Er jeg veldig trøtt tar jeg kanskje en rask dusj. 

Anonymkode: 25386...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...