Midnattsol Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Noen som har smakt den Bocca-sjokoladen? Smaker mørk kokesjokolade jo! Hmz..litt skuff. Nei..lys sjokolade er best etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes bocca-sjokoladen var himmelsk jeg. Men så er jeg også en av dem som robbet den mørke kokesjokoladen fra skapet til mor, har alltid digget mørk sjokolade. Den nye mørke(stooore) fra Freia med 70% kakao er også digg Namnam, fikk lyst på sjokkis nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg synes bocca-sjokoladen var himmelsk jeg. Men så er jeg også en av dem som robbet den mørke kokesjokoladen fra skapet til mor, har alltid digget mørk sjokolade. Den nye mørke(stooore) fra Freia med 70% kakao er også digg Namnam, fikk lyst på sjokkis nå ja Mmmmmm det har kommer flere deilige nyheter for oss mørksjokoladomane ja. Har spist Bocca i dag. Men hvorfor det navnet? Høres ut som man er tett i nesa og vil si "mokka". Før har jeg holdt meg til Drostes mørkeste, men de nye til Freia er også yummy. Og så er visst mørk sjokolade sunnere enn lys............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har ikke smakt den ennå, men har seriøs vurdert det da jeg ELSKER mørk sjokolade Men den er dyyyyr : ( Trodde den var litt tykkere jeg. Så var det bare en pitteliten plate og den er ikke stor i overflaten heller. ALT blir dyrere og mindre nåfortida,- spesielt sjokolade :cry: Men skal nok smake`n likavæl! Digger de med masse kakao også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 Elsker mørk sjokolade. Både Bocca og to av de nye premiumsjokoladene er fantastiske til kaffen. Og fordelen er at sambo bare liker lys sjokolade, så jeg får ha dem for meg selv! Jippiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 16. oktober 2002 #6 Del Skrevet 16. oktober 2002 ja, har smakt bocca..for den var faktisk uten melk. Syns den var grei nok. Kunne godt vært enda mørkere. Min favoritt..desverre altfor dyr og vanskelig å få tak i til å spise særlig ofte... er green &blacks mørke sjokolade med 70% kakao innhold. mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. oktober 2002 #7 Del Skrevet 16. oktober 2002 Freias Premium Dark har faktisk 70% kakaoinnhold! *Jummijummi!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 16. oktober 2002 #8 Del Skrevet 16. oktober 2002 Elsker også mørk sjokolade OG karamell, så den Bocca'en må være midt i blinken for meg, tenkte det med en gang jeg så reklamen (dessverre). Har vært standhaftig og ikke kjøpt den enda....Bocca er italiensk og betyr 'munn'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 16. oktober 2002 Var da veldig så mange mørksjokolademumsere det var her da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. oktober 2002 #10 Del Skrevet 16. oktober 2002 Næh, liker ikke sjokolade så overvettes godt; og hvis jeg MÅ spise det så skal det være melkesjokolade! Og så DEN teite reklamen på TV... "Spiser du Bocca?" "Ja.." "Jeg har ikke så vondt i hodet..." :o BAAAAHHH!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå