Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg og min ungdomskjæreste møttes da vi var 12 år, vi ble kjærester noen år senere og holdt sammen til vi ble 24-25. Ting gikk skeis og vi dro hver til vårt. Dette er nå 5-6 år siden. 
jeg har siden da fått ny kjæreste og barn. 

Jeg tenker fortsatt på han, og det gjør egentlig ganske vondt å se han. Han skaffet seg det «livet» vi alltid snakket om, og det skulle vært meg han var med. Jeg unner han all verdens lykke sltså, og det er godt å se at han har fått det han ønsket seg.

Men likevel har jeg en følelse langt, langt inni hjertet som sier at jeg gjorde mitt livs dårligste valg. 

Anonymkode: c96d7...ac9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skaffet ikke du deg livet du drømte om? Hva mangler for at du skulle få livet ditt? 

Anonymkode: f7e1e...b4d

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner alle eksene mine, jeg. Ikke nødvendigvis at jeg ønsker dem tilbake, men de hadde jo alle kvaliteter som jeg åpenbart satte pris på. Tenker på dem innimellom, og leker med tanken på hva slags liv jeg hadde levd om det hadde blitt den eller den for alltid, men det er mest dagdrømmer for moro skyld. Jeg husker og savner de gode opplevelsene, men tenker samtidig at det også var en grunn til at det ikke holdt til grava. Takknemlig for det som var, uten at det hindrer meg i å holde fokuset forover.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...