Gå til innhold

Sliten etter korona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

2 uker siden positiv test. Hadde håpet å være i form igjen snart. Har ikke vært på jobb siden pos test. Sliter så veldig med utmattelse. Orker bare små ting før jeg må hvile. Er også pottetett spes på ettermiddag/kveld. Men det er ikke så ille. Det som bekymrer meg er det voldsomme utslitte følelsen. Lårene kjennes ut som de har vært på lang fjelltur og hodepinen og pulsen kommer med en gang jeg er i litt «aktivitet». Redd for at dette skal vare….skal til legen Ila uken. Men er det noen som har hatt det på samme måte ? Føler meg så dum som ikke er på jobb igjen enda etter 2 uker😣 

Anonymkode: 6b302...cc0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

2 uker siden positiv test. Hadde håpet å være i form igjen snart. Har ikke vært på jobb siden pos test. Sliter så veldig med utmattelse. Orker bare små ting før jeg må hvile. Er også pottetett spes på ettermiddag/kveld. Men det er ikke så ille. Det som bekymrer meg er det voldsomme utslitte følelsen. Lårene kjennes ut som de har vært på lang fjelltur og hodepinen og pulsen kommer med en gang jeg er i litt «aktivitet». Redd for at dette skal vare….skal til legen Ila uken. Men er det noen som har hatt det på samme måte ? Føler meg så dum som ikke er på jobb igjen enda etter 2 uker😣 

Jeg var skikkelig trøtt på andre uka med korona, og sov vekk mesteparten av dagene. Nå har det gått 3 uker, og jeg trenger ikke å sove like mye lenger, men kjenner at jeg er i dårligere form når jeg trener. Og hosten henger igjen litt også. Kjenner mange som har hatt ymse symptomer i flere uker, etter at de har vært syke med korona. Så jeg tror det er ganske normalt. 

Det er bare bra at du lytter til kroppen din, og holder deg hjemme fra jobb💛

Anonymkode: 8129c...3c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er skremmende imens det står på, men hold on! De aller flest ejeg har snakket med har/har hatt symptomer som du beskriver i løpet av de neste ukene. Kommer og går. Tror man er frisk, så får man symptomer igjen. Utmattelse/fatigue var noe som gikk igjen hos meg i ca 3 uker. Nå er det 5 uker siden jeg fikk påvist smitte og er helt meg selv igjen☺️

På arbeidsstedet mitt var forresten de fleste borte mellom 2-3 uker. De er svært sjeldent noen er tilbake på jobb etter 5 dager…FHI🙄

God bedring❤️

Anonymkode: 14f43...815

• Liker 1
  • 9 måneder senere...
Skrevet

Hatt korona en å en halv uke og sover 2 ganger om dagen og maaange timer. Når jeg er våken kjennes det som jeg skal sovne heletiden. Måtte på butikken i dag og det vær skikkelig fælt. Er det vanlig? 

Anonymkode: 1efde...8d7

Skrevet

Fikk korona for noen uker siden, og sover mye fremdeles, tror det er fem uker siden nå. Til vanlig har jeg litt søvnproblemer som kommer og går.  Min mor som er over åtti er også mer sliten, så sliten er ikke jeg, men har vært der og hun fungerer bra selv om hun må hvile ofte. 

Anonymkode: 77a89...8d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...