AnonymBruker Skrevet 26. mars 2022 #41 Del Skrevet 26. mars 2022 AnonymBruker skrev (På 25.3.2022 den 21.31): Mandelgrøt høres så godt ut! Har du en bra oppskrift på det? Anonymkode: 2cfa2...63a Det er kjempegodt:) Og egentlig samme fremgangsmåte som havregrøt: 40g mandelmel kokes opp i ca. 1,5 dl melk(du kan bruke hvilken som helst type melk) og kok i en 5 minutter:) Topp med bær:) Anonymkode: f5cda...7ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kerrs Pink Skrevet 27. mars 2022 #42 Del Skrevet 27. mars 2022 Frokost: to kokte egg, 1ss majones, ost, røkelaks, paprika, agurk, smør. Snack: monster lavkarbo kakao med 1ss fløte Middag blir kylling med grønnsaker og seterrømme. Holder meg som regel under 20karbo per dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 27. mars 2022 #43 Del Skrevet 27. mars 2022 Sorry at jeg avsporer tråden, men jeg har forsøkt denne oppskriften på lavkarbo vafler(brukte lik del av kokos- og mandelmel da) og de lar seg ikke steke hverken i jern eller i panne. Hjelp 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2022 #44 Del Skrevet 27. mars 2022 Frokost: agurkskiver med spekeskinke, smøreost og pepper Snack: kaffelatte med h-melk Lunsj: ovnsstekte grønnsaker med feta-ost Middag: keto moussaka og gresk salat Anonymkode: a6945...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 27. mars 2022 #45 Del Skrevet 27. mars 2022 Stekt laksefilet med div grønnsaker som jeg bakte i ovn 13g karb. Thats it, fastet frokost og lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 28. mars 2022 #46 Del Skrevet 28. mars 2022 Frokost : 2 egg, en halv paprika og en neve blåbær lunsj: avokado , en brisk med italiensk salat, litt bringebær middag : blomkålris og kjøttdeig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 28. mars 2022 #47 Del Skrevet 28. mars 2022 Frokost: Mandelgrøt med bringebær + energidrikk uten sukker Lunsj: 2 skiver lavkarbobrød med 40g makrell i tomat, en proteinmousse + te Snack: 20 salte nøtter Middag: Løvstek med wok, feta og litt chillibernaise Snack2: Cottage cheese med funlightsaft og noen frø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. mars 2022 #48 Del Skrevet 28. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #49 Del Skrevet 28. mars 2022 frokost: vann og kaffe lunsj: salat (rucola, tomat, avokado, egg, røkt makrell, agurk, løk og oliven) middag: lam lever med spinat, løk og olivenolje kvelds: chai te med h melk Anonymkode: b14f0...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2022 #50 Del Skrevet 28. mars 2022 Salat me kylling til lunch Salat me kylling til middag jordbær og blåbær med vaniljesaus til kvelds Anonymkode: 60c5c...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 28. mars 2022 #51 Del Skrevet 28. mars 2022 Litt laks og grønnsaker rester fra middag i går til lunsj i dag. Kjøttdeig og egg med tomat og agurk til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 28. mars 2022 #52 Del Skrevet 28. mars 2022 Frokost: fettkaffe, altså kaffe med mandelmelk, fløte og kokosolje. Lunsj: mandelgrøt. Lagd av mandelmel, smør, fløte og egg. Kvelds: bacongull med dipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2022 #53 Del Skrevet 29. mars 2022 lunsj: en egg med litt kaviar og enn knekkebrød med smør, Gräddost og paprika. middag: ovnsstekt kylling (overlår med skin) med rosenkål, løk og rømmedressing. dessert/kvelds: en neve blåbær og en neve ristete mandler Drikke: 3 liter vann, to kaffekopper, en kopp med chai med melk og smør Anonymkode: b14f0...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 30. mars 2022 #54 Del Skrevet 30. mars 2022 Alenvers skrev (På 25.3.2022 den 21.24): Frokost: smørgrøt med kanel Lunsj: Brisk knekkebrød med smør og ost Middag: Grateng med kremet blomkålrisotto, kjøttdeig i tomatsaus og ost Kvelds: Babybel (Jeg er dessverre litt for glad i ost...) Hvordan lager du smørgrøt uten mel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 30. mars 2022 #55 Del Skrevet 30. mars 2022 er d noen av dere som får forstoppelse av keto? Innsidene mine er helt ødelagt av dette her, er nødt til å kaste inn håndkle:P Det brenner fett som bare fy, men det er nesten ikke verdt d når jeg blir sittende timesvis på dass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #56 Del Skrevet 30. mars 2022 frokost: lammekraft med urter (svømming før jobb i dag) lunsj: salat med avokado, egg og bacon middag: sei suppe med kokosmelk og brokkoli senere i dag. kveldskos: kanskje chai latte Jeg har kjøpt lavkarbo tacolefser, som jeg venter å få på dør i morgen. Gleder meg til taco på fredag. 😋 Nysgjerrig_bris skrev (5 minutter siden): er d noen av dere som får forstoppelse av keto? Innsidene mine er helt ødelagt av dette her, er nødt til å kaste inn håndkle:P Det brenner fett som bare fy, men det er nesten ikke verdt d når jeg blir sittende timesvis på dass Hva spiser du? drikker du nokk vann? For meg var det løs mage dem første uken, men etter jeg økte grønsakmengden og kuttet ned på meieriprodukter ble kroppen vant med det. Anonymkode: b14f0...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #57 Del Skrevet 30. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (31 minutter siden): er d noen av dere som får forstoppelse av keto? Innsidene mine er helt ødelagt av dette her, er nødt til å kaste inn håndkle:P Det brenner fett som bare fy, men det er nesten ikke verdt d når jeg blir sittende timesvis på dass Ikke så rart, altfor mye fett og for lite fiber. Anonymkode: 6ffc1...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 30. mars 2022 #58 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke så rart, altfor mye fett og for lite fiber. Anonymkode: 6ffc1...56a for lite fiber? spiser masse fiber jo, har til og med tracka at jeg ligger på RDA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2022 #59 Del Skrevet 30. mars 2022 Nysgjerrig_bris skrev (8 minutter siden): for lite fiber? spiser masse fiber jo, har til og med tracka at jeg ligger på RDA spiser du for mye proteiner ? og er det du spiser "ren mat" eller spiser du mest ketobakeverk og sukkerfri søtsaker ? Anonymkode: b14f0...305 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig_bris Skrevet 30. mars 2022 #60 Del Skrevet 30. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): spiser du for mye proteiner ? og er det du spiser "ren mat" eller spiser du mest ketobakeverk og sukkerfri søtsaker ? Anonymkode: b14f0...305 Ligger på 100-110g, spiser kun clean. Aldri godteri, bakverk eller no annet BS. Ren mat og thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå