AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Del Skrevet 22. mars 2022 Inspirert av den andre tråden, men for keto/lav-karbo Gleder meg til å finne gode tips. Anonymkode: a6945...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Del Skrevet 22. mars 2022 Noen skiver gulost til frokost 1 Brisk knekkebrød med majones, salami og sylteagurk til lunsj 1 Brisk knekkebrød med skinke og ost til mellommåltid Squash-grateng med kjøttdeig, tomatsaus og ost til middag Anonymkode: a6945...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. mars 2022 #3 Del Skrevet 22. mars 2022 Denne tråden skal jeg følge med på, kanskje jeg får noen nye ideer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 22. mars 2022 #4 Del Skrevet 22. mars 2022 Frokost: Mandelgrøt med kirsebær + kaffe Lunsj: Glemte hele greia for jeg måtte kjøre kjæresten til legen i nabokommunen Snack: En lavkarbobrødskive med kremost Middag: Kylling i saus med gulrot, paprika, løk, brekkbønner og ost Snack2: 10 g mørk sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #5 Del Skrevet 23. mars 2022 Morning: kaffe og vann lunsj: to knekkebrød med makrell i tomat og majones Middag: fiskecurry med brokkoli og kokosmelk + et glass med Pepsi maks og Jerntabletter Anonymkode: b14f0...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 23. mars 2022 #6 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) I dag har jeg fastet, derfor har jeg kun hatt et måltid til nå. Jeg har i løpet av dagen drukket en del vann og litt kaffe. Omelett av 2 store egg, 5 sneier kokt skinke og ca 30 gram norwegia oppi. En avokado med salt og pepper. Og ca 10 gram hele mandler. Til kvelds så hadde jeg ca 100 g snacks paprika med godkjent vekt av diverse pålegg som kaviar, siliana salami, brieost, roastbiff med en dæsj remulade og noe hvitløk ost. Og ca 10 gram mandler. Endret 24. mars 2022 av Forundret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 23. mars 2022 #7 Del Skrevet 23. mars 2022 Frokost: To lavkarboskiver med kokt egg og røkt laks + 140 g cantaloupe og kaffe Lunsj: En lavkarbo blåbærmuffin. Ble travelt på jobb:\ Middag: Rester av moussaka med salat Kvelds: Mandelgrøt med bringebær og en yoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Del Skrevet 23. mars 2022 Frokost: Tofu scrambel med sopp og spinat Lunsj:Grønn salat med tempeh,avocado,brokkoli,grønne bønner,oliven,artisjokk og valnøttpesto Middag: Tofuburger med portebellosopp som burger brød og tomat,avocado og salatblader Kveldsmat: Kokosyoghurt med bringebær og nøtter Anonymkode: 7fb24...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #9 Del Skrevet 23. mars 2022 Frokost: En GodMorgen yoghurt, YT sjokomelk 3 dl, 2 gulrøtter Lunsj: Varmrøykt laks og egg på rugbrød, aspares Middag: Tomater, artisjokk, avocado, fetaost Anonymkode: cb022...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #10 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg har spist en ciabatta med kyllingkjøtt og grønnsaker i dag. Ellers faktisk ikke spist noe annet. Det minner meg på at jeg i grunn er ganske sulten! 😂 Anonymkode: c63ba...951 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 23. mars 2022 #11 Del Skrevet 23. mars 2022 Fin tråd, men dumt noen må blande inn høykarbofrokost 🤦♀️ Jeg skal ikke skrive hva jeg har spist i dag, for jeg spiser moderat om dagen, men følger tråden for tips. Altså det var mye bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #12 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har spist en ciabatta med kyllingkjøtt og grønnsaker i dag. Ellers faktisk ikke spist noe annet. Det minner meg på at jeg i grunn er ganske sulten! 😂 Anonymkode: c63ba...951 Leste du egentlig overskriften? Anonymkode: 7fb24...d10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #13 Del Skrevet 24. mars 2022 I dag har jeg spist salat med laks til lunsj og reinsdyrstek med grønnsaker til middag. En boks pepsi max til dessert Anonymkode: a6945...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #14 Del Skrevet 24. mars 2022 laPistola skrev (17 timer siden): Fin tråd, men dumt noen må blande inn høykarbofrokost 🤦♀️ Jeg skal ikke skrive hva jeg har spist i dag, for jeg spiser moderat om dagen, men følger tråden for tips. Altså det var mye bra. Ja. Og yt sjokomelk med 30g karb per boks. Anonymkode: a6945...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #15 Del Skrevet 24. mars 2022 Hvilket lavkarbo brød er godt? Finnes det kun slike som stort sett bare består av nøtter? Anonymkode: f040d...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #16 Del Skrevet 24. mars 2022 Ville være fint om man legger til hvor mange gram karbohydrater man spiser åså 😊 Anonymkode: b2009...fff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porky Skrevet 24. mars 2022 #17 Del Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket lavkarbo brød er godt? Finnes det kun slike som stort sett bare består av nøtter? Anonymkode: f040d...96b Jeg har testet dette, og har også lyst å prøve dette og dette. Men ja, nøtter, egg og kokosmel er hovedingrediensen på de fleste jeg har sett. Du får det på de fleste velasorterte butikker, men om du har mulighet, lag nøttemel selv:P Du kan sikkert lage av mange ulike typer. Sesammel går sikkert også an, ikke prøvd det enda. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville være fint om man legger til hvor mange gram karbohydrater man spiser åså 😊 Anonymkode: b2009...fff Kommer an på, men under 100g om dagen er relativt enkelt å få til. Personlig ligger jeg på rundt 60g. For å nå ketose må man vel som oftes ned under 20g, give or take. Men jeg har massive resultater på mine 60g:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alenvers Skrevet 24. mars 2022 #18 Del Skrevet 24. mars 2022 Frokost: fettkaffe (kaffe, usaltet smør, mct-olje, kollagen Mellommåltid: et hardkokt egg Lunsj: salat med kylling, egg, pekannøtter, avokado og grønt Middag: blomkålgrateng med bacon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #19 Del Skrevet 24. mars 2022 Frokost: Peanøttsmør smoothie (4,7 carbs) Lunsj: Flaxseeds wraps med grønnsaker og avocadodip( 2,5 carbs) Middag: Vegansk curry med bok choy(8,6 carbs) Kvelds: Chiapudding lagd med mandel og kokosmelk med hakka mandler,bringebær og peanøttsmør.(5 carbs) Anonymkode: 7fb24...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 24. mars 2022 #20 Del Skrevet 24. mars 2022 I dag har jeg hatt kaffe og vann til frokost. Spiste første måltid ca 14.00, en spisspaprika med med smøreost. Til middag ca 18.00, spiste jeg pizza med lavkarbo-bunn. Tror ikke jeg trenger mer mat i dag. Har ikke peiling på hvor mange karbohydrater jeg spiser i løpet av døgnet og det varierer nok fra dag til dag. Jeg har som regel at det kan inneholde max 5 gram/100 gram. Har levd sånn som dette i over 2 år. Brukte vel ca 6 mnd til å komme ned til 62 kg fra 82 kg (174 cm høy) og etter det, har vekta vært stabil. Det hender den kryper ned til 60 kg, men da får jeg en periode med ulvehunger, så spiser meg opp til 62 kg igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå