Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva var dine tidligste symptomer i graviditeten, og når i graviditeten fikk du disse? 

Hvor kjapt fikk du positiv test? 

Anonymkode: 8818a...3e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk helt vanvittig ømme bryst allerede 3/4 dpo og en ørliten festeblødning rundt 5 dpo. Positiv test 9 dpo 🥰

Kvalme kom ikke før et par uker senere.

Anonymkode: cf171...59e

AnonymBruker
Skrevet

Magekramper.

Anonymkode: fcdf0...7bf

AnonymBruker
Skrevet

Ømme bryst og oppblåsthet kom med en gang hos meg, derfor visste jeg at jeg måtte være gravid før jeg testet.

Brystene vokste og i størrelse veldig raskt, begynte ved positiv test den dagen jeg skulle fått mensen. Kvalmen og slitenhet kom 2 uker etter det igjen.

Anonymkode: d756e...494

AnonymBruker
Skrevet

Det første var at mensen ikke kom som ventet. Det neste var forsterket luktesans og småkvalme i slutten av uke 5, før jeg ble veldig kvalm og begynte å kaste opp i uke 6 første gang. I andre svangerskap kjente jeg ikke noe før jeg begynte å kaste opp i uke 6. Jeg fikk positiv test 8 dpo første gang, og testet ikke før mensen uteble 15 dpo andre gang. 

Anonymkode: b249a...745

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var så sinnsykt trøtt dagene før jeg testet positivt, måtte bare legge meg etter jobb.

Anonymkode: 723b9...765

AnonymBruker
Skrevet

Fikk veldig ømme pupper lenge før jeg pleier når jeg skal ha mensen, dessuten var de ømmere enn vanlig. Hadde også det som viste seg å være en festeblødning. Testet positivt med to kraftig røde streker sånn to dager etter ikm.

Anonymkode: 618a4...aaf

Skrevet

Uteblitt mensen var eneste tegn. Testet positivt 2 dager før (12dpo). Først ved uke 6-7 ble jeg oppblåst, treg i magen og ekstremt sulten HELE tiden 

AnonymBruker
Skrevet

Uggen, oppblåst og «smerter» i magen, reaksjon på lukter, trøttere enn vanlig - positiv test 7dpo (negativ test 6dpo) 

Anonymkode: c04cb...a7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...