Lillyvally Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei. Jeg skal ut å reise med treåringen til syden. Jeg har dåttlånt meg en liten reisetrille av ei venninne. Den kommer ikke med noe trekk eller pose man kan putte den i. jeg kan ikke ta med trilla som håndbagasjen og må derfor sjekke den inn. det jeg lurer på er Om det går greit å sjekke inn vogna kun med navnelapp og bagasje lapp? Eller må den i noe pose? Den kan legges helt sammen.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Man får (kjøpt?) poser på flyplassen. Men jeg har bare sendt vår uten pose, har gått helt fint Anonymkode: 8a9ec...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Du må sende den i prampack om du ønsker å få noe igjen på forsikringen når den blir ødelagt. Anonymkode: 5d87f...2af 2
atropos Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Den må mest sannsynlig sjekkes inn som spesialbagasje og må puttes i en sekk. Da jeg var ute og fløy fikk jeg en vanlig søppelsekk ved spesialbagasjeluka. Mulig det er forskjellig policy på forskjellige flyselskap siden noen har hatt andre opplevelser, så jeg ville sjekket på flyselskapet sin side. Det står nok der. 1
Mamajune11 Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Vil anbefale pose. Ellers er der 98% sikkert du får et vrak av ei vogn tilbake når du lander. Men av nyskjerrighet, hvorfor tar du med deg tralle når du ikke skal bruke den på flyplassen? Vi har alltid fått leid vogn til en billig peng. Om det så er AirBnB i Thailnd eller charter på Kreta.
Lillyvally Skrevet 22. mars 2022 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2022 Mamajune11 skrev (28 minutter siden): Vil anbefale pose. Ellers er der 98% sikkert du får et vrak av ei vogn tilbake når du lander. Men av nyskjerrighet, hvorfor tar du med deg tralle når du ikke skal bruke den på flyplassen? Vi har alltid fått leid vogn til en billig peng. Om det så er AirBnB i Thailnd eller charter på Kreta. Hotellet vi bor på har ikke utleie av barnevogner desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå