Gå til innhold

Er sexen over etter han / hun har fått orgasme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange menn opplever at de føler seg umiddelbart trøtte, og søvning etter  ein orgasme, og ereksjonen avtar. Mange menn opplever orgasmen både lenger, og mer intens ved selvhjelp, og onani, og eit effektivt innsovningsmiddel.  Ettersom eg har forstått har også mange kvinner gjitt utrykk for tilsvarende opplevelse etter ein orgasme.    

Kvinner hevder at de kan få  flere orgasmer (serieorgasmer ) etter hverandre  i motsettning til menn hvor dette ikkje er så vanleg.  Samordning av  orgasmen  handler om samarbeide, og kummunikasjon, og kan ofte føles som en utfordring hos mange par når de har sex saman.  Mange kvinner hevder  i møte med menn at de opplever at menn  bare opptatt av "ein ting " når det kommer til sex, og det er å bare få tømt seg i dama, og sexen er over. 

Hvordan  takler dere utfordringene å synkronisere  orgasmen eller kommer dere ofte på ulike tidspunkt.?

Hvor vanleg er det at kvinner  faker orgasme for å få sexen overstått ?

Hvordan opplever  du  sex i kombinasjon m/ inntak av alkohol. ?

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Serieorgasmer er noe av det bedre med å være kvinne. 

Synes litt synd på menn som bare kan komme en gang og så må de vente. 

Anonymkode: 14104...07d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sykt misunnelig på de som får serieorgasmer! Veldig misunnelig på de som kommer lett i det hele tatt. 

Anonymkode: 1aa49...623

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sykt misunnelig på de som får serieorgasmer! Veldig misunnelig på de som kommer lett i det hele tatt. 

word! Er sykt vanskelig for meg å komme, stort sett kun med kraftig vibrator.

Anonymkode: 2fa8e...e15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg har ikke lyst på mer sex etter en orgasme. Jeg kan få to orgasmer relativt kort etter hverandre, men den siste er ikke så god som den første, så ikke noe jeg gjør så ofte. Jeg får ikke orgasme av kun piv. Merker på min mann at hans orgasme er viktigst ja, selv om vi har snakket om dette flere ganger.

Skal innrømme at jeg har faket orgasme for å booste egoet til mannen. Dette i mine yngre dager. Veldig dumt.

Anonymkode: 4d668...c7a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her er alt over idet mannen har kommet… alltid en unnskyldning med at «vi kan ha oss senere også»…. Det skjer ikke. Mitt inntrykk er at mannen er mest opptatt av seg selv…. 

Anonymkode: b3a6c...cd8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men for å svare på HI, kommer jeg så fortsetter vi alltid til han kommer. Kommer han så stikker han på badet for å vaske seg og så hjelper han kanskje til eller så må jeg ordne det selv. Eller så sitter den så langt inne at jeg gir opp. Har aldri skjedd at jeg har fått og ikke han, men har skjedd mange ganger at han blir sugd og jeg ingenting. 

Har sluttet å ha sex etter han har drukket alkohol fordi han blir så ukoordinert og hører ikke på meg så det blir dårlig sex. Typ 15× "ikke gjør sånn, det er ikke godt".

Har aldri faket faktisk, selv om det har fristet noen ganger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samleiet pågår til hun kommer, og så kommer jeg 5 sek etterpå. Noe annet er utenkelig for meg.

Jeg tror hun har faket noen ganger.

Jeg tar det som en høflig beskjed om at hun ikke er helt "der" i dag og at jeg bare kan komme. Jeg tror det ville vært dumt av meg å problematisere det.

Anonymkode: 3bdb9...8bf

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Sexen er over når begge er fornøyd. Det er viktigst av alt. At begge er fornøyd med sexen og nyter den. 
Jeg kan også komme mer enn 1 gang under en økt. 
Har sex etter å ha drukket alkohol også, og det er like viktig at begge blir fornøyd og at sexen er god for begge. Men selvfølgelig ingenting er bedre enn sex i edru tilstand😍

Endret av Warrior
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Her er alt over idet mannen har kommet… alltid en unnskyldning med at «vi kan ha oss senere også»…. Det skjer ikke. Mitt inntrykk er at mannen er mest opptatt av seg selv…. 

Hun har alltid virket "treg" å få orgasme, og virker lite delaktig under sexen, og  har alltid hatt utfordringer med å holde tilbake i påvente av hennes orgasme. Når "laddningen først har gått av inn i henne" forsvinner ereksjonen umiddelbart, og sexen er på eit vist motvillig overstått.  

Skrevet

Målet er alltid å holde på til jenta kommer først, pleier å gå greit med jevnlig sex for min del! Når du blir kjent med personen du har sex med er det som regel alltid en stilling som garanterer orgasme for meg, når jenta har kommet så bytter jeg til den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få serieorgasmer men da kommer de på løpende bånd, når de først er over er jeg relativt ferdig med sex og ønsker at han også skal komme i mål ganske fort. Vi bruker da oftest å bytte til en stilling hvor han også kommer fort. 

Fisker sikkert litt når jeg var yngre, aldri nå. Tror han hadde gjennomskuet meg også for jeg tror ikke jeg hadde klart å fiske de ristingen jeg får. 

Sex med moderate mengder alkohol syntes jeg er toppers, slapper da mer av og klarer å nyte enda mer. 

Anonymkode: b1dbb...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere menn har vært mest opptatt av sin nytelse og orgasme, og når mannen var ferdig var det ferdig. 

Heldigvis traff jeg annen type mann da jeg var 27 år, og han har jeg beholdt. Han holder tilbake til jeg er tilfredsstilt, så kommer han, og begge to er tilfreds. Han hadde ikke vært tilfreds selv, tross orgasme, om jeg ikke også var tilfredsstilt. Selv ved mens sørger han for at jeg også blir tilfredstilt. Tidligere kjærester tenkte visst ikke den tanken engang. For dem betydde mens at jeg skulle tilfredsstille dem, uten å få noe tilbake en uke. 

Jeg faker aldri. 

Anonymkode: 5b22b...8a0

• Liker 2
Skrevet
Skybe skrev (1 time siden):

Hvordan  takler dere utfordringene å synkronisere  orgasmen eller kommer dere ofte på ulike tidspunkt.?

Synkronisering av orgasmer er noe vi aldri har prøvd. Aldri vært noe mål eller ønske for oss.

Samboeren min får de orgasmene hun vil ha før selve samleie. Som for mange andre kvinner er ikke selve penetrasjonen høydepunktet med sexen, men en fin avslutning. 
Faker selvfølgelig ikke. Det er bare idiotisk og hun er langt fra noen idiot. Hun ødelegger ikke sin egen nytelse ved å fake.

Vi har ikke sex om vi har drukket alkohol. Sikkert 15 år siden sist vi hadde det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her. Dessverre. Blir sittende igjen kåt og ordner ofte opp for meg selv når han har gått inn for å dusje av seg….skammelig at det skal være sånn

Anonymkode: 3a1f4...51a

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona er vanligvis fornøyd etter en orgasme, og jeg også. Så vi pleier å gå for "1-1". Med mindre hun har bestemt seg for å bare gi meg en bj eller noe blir det alltid orgasme på begge. Ofte får hun komme først når jeg slikker henne og da blir piv litt mye "min tur"...men i motsatt fall når hun vil komme under piv blir jeg lett så opptatt av hennes nytelse og vei til orgasmen at jeg ikke får fokusert på min egen før hun er i mål. Ikke noe problem, men det betyr at jeg oftest kommer sist uansett. Og da er det ofte snart "natta"..

Hvis derimot jeg kommer først kan jeg skifte fokus til henne straks etterpå og lar meg rive med på hva som enn skjer videre, og da er ingenting over før hun er i mål. Så for oss kommer "avslutningen" mye an på hvem som kom først.

Vi har enormt mye oralsex hvor begge kan tenne på den andres nytelse og tenker det er viktig for oss å variere mellom å bare få nyte og fokusere på seg selv og det å få være levende engasjert i den andres nytelse og vei mot sin orgasme. Begge deler verdsettes av oss begge, og det blir mye vinn-vinn og fine variasjoner ut av det.

Siden hun kommer ganske lett og ehm...jeg er jo mann, faller det seg naturlig at det blir orgasme på begge. Men jeg kan oppleve mer nytelse av veien frem dit enn selve orgasmen når jeg er med henne.

Alkohol er nærmest aldri en faktor så vi tenker noe på det. Hun er nesten avholds og jeg er mer liberal enn mange, men jeg vil være klar og til stede under sex, så jeg modererer meg uansett forut for sex.

Anonymkode: 21b22...971

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Samme her. Dessverre. Blir sittende igjen kåt og ordner ofte opp for meg selv når han har gått inn for å dusje av seg….skammelig at det skal være sånn

Anonymkode: 3a1f4...51a

Misstenker desv. at dama gjør som du, og ordner seg  selv diskre på egenhånd når eg står i dusjen.  Ja, trist at det skal vera slik, men føler hun er lite delaktig selv under sexen, og tar forlite  sjølvansvar for sin egen orgasme. 

Endret av Skybe
Skrevet
Skybe skrev (2 timer siden):

Mange menn opplever at de føler seg umiddelbart trøtte, og søvning etter  ein orgasme, og ereksjonen avtar. Mange menn opplever orgasmen både lenger, og mer intens ved selvhjelp, og onani, og eit effektivt innsovningsmiddel.  Ettersom eg har forstått har også mange kvinner gjitt utrykk for tilsvarende opplevelse etter ein orgasme.    

Kvinner hevder at de kan få  flere orgasmer (serieorgasmer ) etter hverandre  i motsettning til menn hvor dette ikkje er så vanleg.  Samordning av  orgasmen  handler om samarbeide, og kummunikasjon, og kan ofte føles som en utfordring hos mange par når de har sex saman.  Mange kvinner hevder  i møte med menn at de opplever at menn  bare opptatt av "ein ting " når det kommer til sex, og det er å bare få tømt seg i dama, og sexen er over. 

Bare for å gjøre andre menn litt misunnelige her…

Kan ikke si at hun generelt "kommer lett", men jeg kjenner henne etterhvert godt nok til å kunne lese hva som skal til. Og hun har utviklet en formidabel evne til å komme gang på gang. Har aldri sett noe lignende.

Starter typisk med litt oppvarming, gjerne såpass at hun når en topp eller to. Så holder vi på til jeg er ferdig, i mellomtiden har hun fått sitt. Da som regel kommet nok ganger til at hun ikke vet det nøyaktige tallet. Er nok jeg som er den "tungpulte" av oss.

Og siden jeg nærmest har en liten fetish for kvinners orgasmer… ja, er ikke livet fint? 🙂

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Serieorgasmer er noe av det bedre med å være kvinne. 

Synes litt synd på menn som bare kan komme en gang og så må de vente. 

Anonymkode: 14104...07d

Er vel mer synd på kvinner som ikke får orgasme i det hele tatt. De er det mange av. 

Anonymkode: 451b5...24d

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er vel mer synd på kvinner som ikke får orgasme i det hele tatt. De er det mange av. 

Anonymkode: 451b5...24d

Og det er vel menn  min skyld  ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...