Gå til innhold

Så noe utrolig rart på e 18 i dag, mot lier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en del lastebiler som sinker ned trafikken, men for det meste holder de seg ute av venstre fil, slik at folk kan kjøre forbi. 

Men i dag oppdaget jeg en lastebil, som på en måte "ertet" bilene i venstre fil som skulle kjøre forbi??

Han begynte i høyre fil, og la seg inn i venstre foran en bil, slik at de måtte bremse ned / ikke fikk kjøre forbi. så blinket han "tivoli" med lysene sine, før han svingte ut til høyre igjen.

Så det samme, foran meg. Svingte utigjen og blinket som en tulling med lysene. Det var ikke nødlys, men det er sånn tivoli blinking. slik at alle lysene beveger seg som på en karusell. 

Hva i alle dager slags kjøring er dette? Det var klokka 16, mange folk hjem fra jobb.

Anonymkode: eb425...3ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rett å slett en idiot som er lei av å bli forbikjørt... 

Høres livsfarlig ut... Ville ringt sjefen for firmaet. 

Anonymkode: 55264...8ff

AnonymBruker
Skrevet
On 3/22/2022 at 7:24 PM, AnonymBruker said:

Det er en del lastebiler som sinker ned trafikken, men for det meste holder de seg ute av venstre fil, slik at folk kan kjøre forbi. 

Men i dag oppdaget jeg en lastebil, som på en måte "ertet" bilene i venstre fil som skulle kjøre forbi??

Han begynte i høyre fil, og la seg inn i venstre foran en bil, slik at de måtte bremse ned / ikke fikk kjøre forbi. så blinket han "tivoli" med lysene sine, før han svingte ut til høyre igjen.

Så det samme, foran meg. Svingte utigjen og blinket som en tulling med lysene. Det var ikke nødlys, men det er sånn tivoli blinking. slik at alle lysene beveger seg som på en karusell. 

Hva i alle dager slags kjøring er dette? Det var klokka 16, mange folk hjem fra jobb.

Anonymkode: eb425...3ec

hadde du hatt kamera i bilen kunne du sendt det inn, det der er farligt.

Anonymkode: 5ed48...a31

Skrevet

Og det var ingenting som hadde skjedd i venstre felt han kunne tenkes å varsle om?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ringt Politiet, jeg. Få han av E18, og ikke minst fordi det fort kan være rus og/eller lite søvn innsbords hos sjåføren.

Jeg lå bak en merkelig fyr engang og i etterkant spurte jeg en kompis som er politi om hvor lav terskelen for å ringe dem er. Han sa "ser du NOE som er farlig eller KAN være farlig så ringer du inn. Vi avgjør om vi rykker ut." 

så… neste gang: RING. 

Anonymkode: b8c12...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...