AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg har veldig lyst på en Heymat i gangen. Vi har ny parkett og vil gjerne beskytte denne så godt det lar seg gjøre - og jeg synes også mattene er fine. De er veldig dyre, og jeg vil derfor høre andres erfaringer. Er de verdt prisen? Noen er i overkant fargesprakende for min smak, og de ensfargede (Sjø, Sand osv.) er ikke like myke og gode under føttene. Jeg innbiller meg at de passer bedre ute (?) Er også på jakt etter litt rimeligere alternativer. Noen tips? Anonymkode: 53dea...002 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Jeg synes også mange av de er veldig fine, men jeg ville aldri kjøpt en så dyr matte og lagt den ute. Hvem som helst med øye for dyre varer kan da bare gå og ta den og stjele den. For eksempel på natten når alle sover, merker du ikke om noen bare går frem til døren og tar den. Inne i gangen hadde jeg gjerne kjøpt en Heymat. Anonymkode: 5df16...a34 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes også mange av de er veldig fine, men jeg ville aldri kjøpt en så dyr matte og lagt den ute. Hvem som helst med øye for dyre varer kan da bare gå og ta den og stjele den. For eksempel på natten når alle sover, merker du ikke om noen bare går frem til døren og tar den. Inne i gangen hadde jeg gjerne kjøpt en Heymat. Anonymkode: 5df16...a34 Enig, jeg hadde heller ikke gjort det. Anonymkode: 53dea...002
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Vi har matte fra Heymat både ute og inne, og de har super kvalitet og anbefales på det varmeste! Selv den som ligger ute tåler mye, og er like fin etter snart to år (ligger delvis under tak). Anonymkode: 79767...76a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Den skal jo ikke være god og myk. Poenget med disse mattene er jo at de har industrikvalitet, men med penere utseende som passer inn hjemme. Myke og gode matter er dårlige til å fange opp skitt og sand. Fungerer som gull her, holdt på å bli gal av sand inne, mens vi driver og graver opp og gjør om hele oppkjørselen og inngangspartiet til huset. Anonymkode: 34b5b...bf8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har matte fra Heymat både ute og inne, og de har super kvalitet og anbefales på det varmeste! Selv den som ligger ute tåler mye, og er like fin etter snart to år (ligger delvis under tak). Anonymkode: 79767...76a Det høres bra ut, jeg heller mot å investere i en! Anonymkode: 53dea...002
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den skal jo ikke være god og myk. Poenget med disse mattene er jo at de har industrikvalitet, men med penere utseende som passer inn hjemme. Myke og gode matter er dårlige til å fange opp skitt og sand. Fungerer som gull her, holdt på å bli gal av sand inne, mens vi driver og graver opp og gjør om hele oppkjørselen og inngangspartiet til huset. Anonymkode: 34b5b...bf8 Joda, jeg mener ikke myke som et vanlig gulvteppe. Jeg har kjent på noen ulike Heymat-matter, og merker at noen er harde og virker vonde å gå på i sokkelesten. De er sikkert supereffektive, men jeg er litt skeptisk da jeg må via gangen når jeg skal til bad og soverom. Andre er mykere og mer beregnet på innebruk. Vil gjerne høre erfaringer med begge typer. Anonymkode: 53dea...002 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Bruker Devlon dørmatte, ikke på langt nær så fancy som Heymat, og mye billigere. Er veldig fornøyd, er vanntett og suger til seg skitt og vann godt. Anonymkode: 0ecd9...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Har en inne og en ute. Tenker at de som vet det er en Heymat har penger til å kjøpe en selv, og de som ikke har penger til å kjøpe heller ikke ser hva det er… Dessuten skal man være passe kjip å gjøre seg til tyv for en dørmatte… Men kan hende jeg ombestemmer meg om noen stjeler min 🤣🥵 Anonymkode: 2163f...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #10 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bruker Devlon dørmatte, ikke på langt nær så fancy som Heymat, og mye billigere. Er veldig fornøyd, er vanntett og suger til seg skitt og vann godt. Anonymkode: 0ecd9...c5a Tusen takk for tips, skal sjekke! Anonymkode: 53dea...002
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #11 Skrevet 22. mars 2022 Ikea har jo disse - https://www.ikea.com/no/no/p/koege-dormatte-gra-svart-30287939/ de er veldig bra og 1/6 del av pris til haymat. Anonymkode: 93387...0c6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 Vi har Heymat i gangen, der settes våte støvler og barnevogn med sølete hjul. Og den holder seg fin bare ved å støvsuge godt. Så anbefaler virkelig. Elsker farger, så har en skikkelig fargerik en. Den er god og myk 😊 Anonymkode: cd0d8...74c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #13 Skrevet 23. mars 2022 Synes også Hay sine dørmatter er gode og fine til innebruk https://www.nordicnest.no/merkevarer/hay/hay-dormatte-50x70-cm/?variantId=500624-01&country=NO&utm_source=google&utm_medium=surfaces&gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9FkM59PYpLv0qEgkM0_0fJEgZDFAqkl74dxEVqsQKWDORkDmLmvpiRgaAkLOEALw_wcB Anonymkode: 40dcf...f17
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 Tusen takk for tips og deling av erfaringer! Jeg skal bestille en Haymat nå i kveld, tviler på at jeg kommer til å angre på det Ts. Anonymkode: 53dea...002 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 Etter lang lang tenketid kjøpte jeg til slutt en heymat. Og jeg elsker den 😍 Anonymkode: c5462...1d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå