Gå til innhold

Tråden for oss som vil slutte med KG, men som alltid kommer tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jada, vi er svake og blablabla. Ikke poenget med denne tråden å diskutere det. 

Føler du deg klar for å ta steget ut og vekk? Gi en lyd i denne tråden som en slags lovnad til deg selv.

Du kan være anonym eller under nick, spiller ingen rolle.

Den eneste regelen er at om du sprekker, må du komme inn igjen i denne tråden, sitere ditt eget innlegg og ta skammen.

Jeg forlater herved KG, forhåpentligvis for godt denne gangen, men det vil tiden vise.

Anonymkode: 84c74...128

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg forlater herved KG, forhåpentligvis for godt denne gangen, men det vil tiden vise.

Jeg er tilbake!

Nei da, har bare ikke rukket ut døra ennå. Men ca. sånn er det det her vil fungere.

Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, jeg liker konseptet. Er det lov å si, eller kan jeg bare poste om jeg vil forlate KG? Tror dette er min bruker nummer 50. Kommer alltid tilbake 💔

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Føler du deg klar for å ta steget ut og vekk? 

Hvorfor skal man ville ønske seg vekk? Er dette et fryktelig forum å være på?

Anonymkode: ab34e...1e0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, men for min del tar KG tid jeg kunne brukt til mer fornuftige gjøremål. 

Anonymkode: 56cc3...864

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nja, noen av disse underforumene er ganske toxic, men ikke alle :) personlig føler jeg graviditet/babyforumet er mest aktuell for min del, men der er det så mye kjefting og mammapoliti at jeg tørr ikke annet enn å holde kjeft😂 så da blir det rampelys da… bortkastet tid😂

Anonymkode: 2e206...23d

AnonymBruker
Skrevet

Hater KG, men det er så jævla mange damer her så klarer ikke å slutte og være her. 🤷‍♂️

Anonymkode: 9f4e2...31b

AnonymBruker
Skrevet
17.11 skrev (2 timer siden):

Hahaha, jeg liker konseptet. Er det lov å si, eller kan jeg bare poste om jeg vil forlate KG? Tror dette er min bruker nummer 50. Kommer alltid tilbake 💔

Jeg skrev som gjest i mange år, så fjernet de den muligheten. Har hatt 4-5 brukere, er så mange fine damer her. Fin personlighet altså.

AnonymBruker
Skrevet

gjelder det å skrive eller lese? jeg kan gå lenge mellom å skrive noe, men pleier lese bare for å flire av litt drama og sånt. 

men jeg vil slutte.

mitt mål er å kutte ut KG i den grad jeg bare følger 1 eller 2 tråder (om true crime)

Anonymkode: 3eb40...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir helt tullerusk av å være her, ser tegn på utroskap rundt hvert hjørne og sliter virkelig med å ikke beskylde kjæresten for de rareste ting - så ja, jeg burde virkelig pakke snippesken!

Det er så mange problemstillinger som rett og slett er gift for forhold jeg ikke i ville kommet på selv, og man finner feil som ikke er der. Men, det er jo så avhengighetsskapende😶 Så for å holde paranoiaen i sjakk får jeg bare være litt mer selektiv på hvilke tråder jeg klikker meg inn i. Tror jeg. Og går ikke det.. takk og farvel. For min egen sjelefred. 

Anonymkode: d7766...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

gjelder det å skrive eller lese? jeg kan gå lenge mellom å skrive noe, men pleier lese bare for å flire av litt drama og sånt. 

men jeg vil slutte.

mitt mål er å kutte ut KG i den grad jeg bare følger 1 eller 2 tråder (om true crime)

Anonymkode: 3eb40...e8d

Elsker å lese om true crime selv. Unresolved mysteries på reddit er bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...