AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Noen som vet om man kan bli sikkerhetsklarert for jobb på flyplass selv om man har ting på rullebladet. Samboeren min var så heldig å få seg jobb på flyplassen. Det ble da søkt om uttømmende politiattest. Der sto det vist mer enn han var klar over. Han hadde ei litt turbulent ungdomstid. Og det er en 5-6 forholdt som alle endte med bøter. Det går i slåssing på byen, ikke etterfølge politiets pålegg og en fra legemiddelloven. Alle sakene er 10 år +++ Han er nå en voksen mann og har skikket seg. Kan vi bare glemme at han får gjennom den bakgrunnssjekken ? Noen som vet. Det tar 4 uker før han får svar og han har allerede sagt opp jobben han har. Jeg blir nervevrak av å vente på dette. Anonymkode: fdf26...06c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Kommer litt an på hvor han skal jobbe, men det kan bli et problem ja. Nå er det lenge siden jeg jobbet på flyplass, men husker de gjennomgikk attestene til oss som allerede jobbet der, og da var det noen som måtte gå. Men hva det sto på deres attester vet jeg altså ikke. Anonymkode: ac918...a9a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Vet det er to ting de bryr seg om på flyplasser. Om du har vært involvert i narko og tyveri. Anonymkode: f8d0c...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå