Gå til innhold

Posten app – Pakke på vei, hvor står forventet leveringsdato?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I Postens app får jeg beskjed om at en pakke er på vei til meg. Men jeg klarer ikke se hvor det står forventet leveringsdato. Hvor skal det stå? 

Anonymkode: 29a7b...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det skal være lett å se når du trykker på pakken. 

Men hvis posten ikke har mottatt pakken enda så står det ikke noe. 

Jeg har en pakke som er "pre-notified". Vet ikke hva det står på norsk, har engelsk innstilling på telefonen min, sorry. 

Da tror jeg pakken bare er registrert fra senderen, de har kanskje ikke levert den inn enda, eller posten har ikke skanna den. Da står det ikke noen leveringsdato. Men den pleier å oppdatere seg ca. neste dag, og da kommer det en forventet leveringsdato på. 

Pakker fra lager i utlandet pleier å stå pre-notified på i et par dager. 

Anonymkode: 5a62c...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk erfaring med Posten er at de står som forhåndsvarslet 1-3 dager før de plutselig er henteklare eller beregnet levert til din dør samme kveld.

Må innrømme jeg savner litt mer forutsigbarhet i sporingen.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk for svar. Pakken er sendt fra utlandet men ankom Norge for to dager siden. Før pleide jeg å kunne se forventet leveringsdato på Postens nettsider, men etter at jeg lastet ned appen får jeg ikke til å bruke nettsidene lenger, jeg blir bare sendt til appen. Og i appen står det ikke forventet leveringsdato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for svar. Pakken er sendt fra utlandet men ankom Norge for to dager siden. Før pleide jeg å kunne se forventet leveringsdato på Postens nettsider, men etter at jeg lastet ned appen får jeg ikke til å bruke nettsidene lenger, jeg blir bare sendt til appen. Og i appen står det ikke forventet leveringsdato. 

I appen har jeg ei liste med pakker på vei. Ei "rute" for hver pakke. I ruta står det nederst med små bokstaver når pakken er forventa levert. 

Men hvis det er en liten pakke som blir sendt rett i postkassen så står det ikke noe forventa levering. Hos meg kommer den  fram to dager etter at den sist var registrert på Lørenskog, men det kommer nok an på hvor man bor. 

Noen av pakkene jeg får fra utlandet (spesielt Wish, AliExspress og sånn) pleier å ligge i appen ganske lenge før den kommer seg til Lørenskog. Da er det ikke noen sporing i appen, nettsidene har jeg ikke prøvd. 

Anonymkode: 5a62c...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...