AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Er det noe vits? Har en relevant master og videreutdanning, men ikke utredningskompetanse.. Anonymkode: 20643...dc4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Søke jobb i powerpoint 😂 Anonymkode: 3e990...9ce
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Søke jobb i powerpoint 😂 Anonymkode: 3e990...9ce Pedagogisk psykologisk tjeneste 😊 Anonymkode: 20643...dc4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Det tror jeg spørs fra kommune til kommune. I vår kommune går det ikke, men litt mindre og mer avsidesliggende kommuner har jeg hørt at det går. Anonymkode: 3ba9a...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det tror jeg spørs fra kommune til kommune. I vår kommune går det ikke, men litt mindre og mer avsidesliggende kommuner har jeg hørt at det går. Anonymkode: 3ba9a...8ba Jeg er ikke ts, men jeg søker for tiden jobb i PPT. Det høres ut som du kanskje jobber i PPT? Kan jeg spør deg om hvilke tester som er mest relevant å sertifisere seg i dersom man skulle valgt en rettet mot bhg? Tenker for å styrke jobbsøknader/egen kompetanse 😊 Anonymkode: 9b269...5d0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er ikke ts, men jeg søker for tiden jobb i PPT. Det høres ut som du kanskje jobber i PPT? Kan jeg spør deg om hvilke tester som er mest relevant å sertifisere seg i dersom man skulle valgt en rettet mot bhg? Tenker for å styrke jobbsøknader/egen kompetanse 😊 Anonymkode: 9b269...5d0 Wisc/wippsi er vanlig. Har inntrykk av at det er tekstkompetanse man trenger for å vise at man «kan teste», og så er det jo andre sertifiseringer man kan ta, men det ville jeg latt arbeidsgiver betale for. Anonymkode: 3ba9a...8ba
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Wisc/wippsi er vanlig. Har inntrykk av at det er tekstkompetanse man trenger for å vise at man «kan teste», og så er det jo andre sertifiseringer man kan ta, men det ville jeg latt arbeidsgiver betale for. Anonymkode: 3ba9a...8ba Takk for tips Anonymkode: 9b269...5d0
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wisc/wippsi er vanlig. Har inntrykk av at det er tekstkompetanse man trenger for å vise at man «kan teste», og så er det jo andre sertifiseringer man kan ta, men det ville jeg latt arbeidsgiver betale for. Anonymkode: 3ba9a...8ba Ha ha... Anonymkode: d3132...ee8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå