Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noe vits? Har en relevant master og videreutdanning, men ikke utredningskompetanse..

Anonymkode: 20643...dc4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søke jobb i powerpoint 😂

Anonymkode: 3e990...9ce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Søke jobb i powerpoint 😂

Anonymkode: 3e990...9ce

Pedagogisk psykologisk tjeneste 😊

Anonymkode: 20643...dc4

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg spørs fra kommune til kommune. I vår kommune går det ikke, men litt mindre og mer avsidesliggende kommuner har jeg hørt at det går.

Anonymkode: 3ba9a...8ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det tror jeg spørs fra kommune til kommune. I vår kommune går det ikke, men litt mindre og mer avsidesliggende kommuner har jeg hørt at det går.

Jeg er ikke ts, men jeg søker for tiden jobb i PPT. Det høres ut som du kanskje jobber i PPT? Kan jeg spør deg om hvilke tester som er mest relevant å sertifisere seg i dersom man skulle valgt en rettet mot bhg? Tenker for å styrke jobbsøknader/egen kompetanse 😊

Anonymkode: 9b269...5d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er ikke ts, men jeg søker for tiden jobb i PPT. Det høres ut som du kanskje jobber i PPT? Kan jeg spør deg om hvilke tester som er mest relevant å sertifisere seg i dersom man skulle valgt en rettet mot bhg? Tenker for å styrke jobbsøknader/egen kompetanse 😊

Wisc/wippsi er vanlig. Har inntrykk av at det er tekstkompetanse man trenger for å vise at man «kan teste», og så er det jo andre sertifiseringer man kan ta, men det ville jeg latt arbeidsgiver betale for. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Wisc/wippsi er vanlig. Har inntrykk av at det er tekstkompetanse man trenger for å vise at man «kan teste», og så er det jo andre sertifiseringer man kan ta, men det ville jeg latt arbeidsgiver betale for. 

Takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ha ha... 

Anonymkode: d3132...ee8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...