AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei, jeg er 18 uker gravid og det føles som jeg er i ferd med å få et herpesutbrudd nedentil. Har hatt dette noen år med utbrudd innimellom. Noen som har fått utskrevet Valtrex under graviditeten? Har disse liggende. (Skal til legen i morgen men er nysgjerrig på om andre vet) Vet jeg skal få tablettkur før fødsel, men vet ikke hvilke tabletter som brukes. Anonymkode: 0b08b...e7c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Jeg fikk beskjed om å bruke Valtrex 10 dager før termin som «tablettkur». Anonymkode: ff7ee...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg er 18 uker gravid og det føles som jeg er i ferd med å få et herpesutbrudd nedentil. Har hatt dette noen år med utbrudd innimellom. Noen som har fått utskrevet Valtrex under graviditeten? Har disse liggende. (Skal til legen i morgen men er nysgjerrig på om andre vet) Vet jeg skal få tablettkur før fødsel, men vet ikke hvilke tabletter som brukes. Anonymkode: 0b08b...e7c Ja, jeg brukte Valtrex under graviditeten i fjor. Ingen problem. Og kur før fødsel. Anonymkode: c44dd...704
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ja, jeg brukte Valtrex under graviditeten i fjor. Ingen problem. Og kur før fødsel. Anonymkode: c44dd...704 Takk for svar! Skal selvfølgelig dobbelsjekke med legen, men da slipper jeg kanskje å hente ut nytt 😊 Anonymkode: 0b08b...e7c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar! Skal selvfølgelig dobbelsjekke med legen, men da slipper jeg kanskje å hente ut nytt 😊 Anonymkode: 0b08b...e7c Ja jeg brukte av den jeg allerede hadde liggende og fikk påfyll med ny resept ved behov. Men fikk en annen type som forebyggende før fødsel. Anonymkode: c44dd...704
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Jeg har utbrudd ca én gang i året. Har hatt ett utbrudd i graviditeten. Jeg fikk beskjed av min fastlege om at jeg ikke skulle ta medisiner. Er førstegangsutbrudd som er risiko for baby sa han. Han limte inn info fra ei legebok til meg 😅🤣 Anonymkode: 06c77...174
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har utbrudd ca én gang i året. Har hatt ett utbrudd i graviditeten. Jeg fikk beskjed av min fastlege om at jeg ikke skulle ta medisiner. Er førstegangsutbrudd som er risiko for baby sa han. Han limte inn info fra ei legebok til meg 😅🤣 Anonymkode: 06c77...174 Ikke som kur før fødsel heller? Anonymkode: e92bb...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå