Gå til innhold

Alternativ til Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tilbake i gamet igjen etter halvannet år uten sjekke- og datingapper 🙃

Er jente (dame?) i midten av 20-årene. 
Lurer på om det noe bedre enn Tinder eller er det fortsatt Tinder som gjelder? 

Forsøkt å opprette profil på møteplassen, men der må man visst betale for å kunne sende meldinger. Dessuten fikk jeg i mest meldinger fra menn på 40+ noe som ikke akkurat er målgruppen jeg ønsker å nå 🤷‍♀️

Tips tas imot med takk 🙏

Anonymkode: 543c5...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Facebook dating er i det minste gratis, men vet ikke hvordan det er med din aldersgruppe der. Tinder er vel fremdeles der de fleste skuffelsene skjer. 

Anonymkode: 4316e...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har testet ut en del dating sider. Tinder er så klart den beste etterfulgt av Happen. 

Badoo og Bumble fungerte ok. Mye mas om penger fra de appene. Ente opp med å få 2 -3 macher på de appene etter 14 dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du er i midten av 20-årene hvorfor bruker du datingapp’er? Det er jo i 20-årene alt det sosiale skjer og det er uproblematisk og treffe folk. Tinder bruker man til low-effort knulling. Møteplassen/match osv bruker man om man er ensom, desp og ikke har en sosial sirkel man kan omgås mennesker i. Og man ikke er attraktiv nok til at man kan treffe mennesker på annet vis.

Anonymkode: 4fbad...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Happn funker mye bedre enn Tinder for meg som er mann, i hvert fall. På Tinder vises stort sett bare de mest populære profilene fram, som gjør at det blir for mye trafikk hos en del og ingenting hos andre. Da ender nesten ingen opp med noe som helst.

Anonymkode: 6a108...d67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker egentlig Bumble, men det er ikke alltid det er nok brukere der. De som er der virker jevnt over mer seriøse enn på Tinder da.

Anonymkode: e67ea...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg møtte kjæresten min på Happn 😊 Prøvde aldri andre datingapper, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg fikk bra med matcher på den. Jeg møtte noen andre før jeg traff kjæresten min, og de var også seriøse og hyggelige menn (bare at kjemien stemte ikke for min del). 

Anonymkode: 14dab...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fb date og tinder, bruke tid å se ann intensjonen til de man matcher med/liker.

Anonymkode: 04eb0...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...