AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hvordan badebalje er kjekk å ha? Og hvor lenge er det stas med badebalje? Bør jeg eks kjøpe en kun for nyfødt til det første året, eller liker barn opp til 3 eller 4 år å benytte badebalje for lek og enklere vaskestund? Tenker på størrelse og form, samt hvor mye jeg skal investere i en balje. Har ikke badekar etc, kun dusj. Anonymkode: bcdf0...c84
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Vi har stokke fleksi (tror jeg den heter?) mini er 9 måneder og vi bruker den ennå. Anonymkode: 4ea2c...e7c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Vi kjøpte sånn i plast fra Yngri med nyfødtinnlegg. Har ikke badekar så tenker vi kan bruke den en stund, men enn så lenge er baby bare 7 uker så har ingen erfaring selv ennå Men baljen virker grei den, lett å rengjøre, propp i bunn osv. Kommer i 2 størrelser vi tok den minste siden vi har lite bad. Kostet ikke så mye men du får jo billigere baljer på IKEA feks da. Den kan ikke slås sammen som Stokke sin kan. Anonymkode: 010f8...f4e
asterix Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Vi har brukt en sånn til våre. God plass til å bade i flere år. Vi pleier ha den stående inne i dusjen. https://www.europris.no/p-balje-25-liter-117777
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan badebalje er kjekk å ha? Og hvor lenge er det stas med badebalje? Bør jeg eks kjøpe en kun for nyfødt til det første året, eller liker barn opp til 3 eller 4 år å benytte badebalje for lek og enklere vaskestund? Tenker på størrelse og form, samt hvor mye jeg skal investere i en balje. Har ikke badekar etc, kun dusj. Anonymkode: bcdf0...c84 Vi hadde integrert badebalje i stellebordet. Dette funket fint de første 2 mnd. Gikk så over til Beemo sin balje med nyfødtstol. Bruker denne enda og baby er 6 mnd. Når baby snart sitter stødig selv kommer vi til å fortsette med balja men ta ut stolen. Anonymkode: 2ae60...b1c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Vi bruker den fra IKEA, rimelig og grei og babyen på 8 måneder elsker å sitte å plaske i den helt i starten savnet jeg kanskje en sånn liggedel som du kan legge babyen i slik at du har begge hendene fri, men vi overlevde😅 Anonymkode: 6a1d3...6ac
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Har balje fra IKEA. Vår lange 2-åring syns fortsatt det er stas å sitte og bade i den, selv om vi har badekar også. Anonymkode: 494ec...322
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 Europris, stor sånn at den varer lenge, med propp i bunn Anonymkode: 5da23...81a
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #9 Skrevet 22. mars 2022 Vi bruker denne skittentøyskurven fra IKEA som badebalje, med et nyfødtsete oppi (usikker på hvilket merke, men tror vi kjøpte det på Jollyroom). Niesen min på snart 3 år bruker samme balje oppi badekaret når hun bader hos bestemor og bestefar. Anonymkode: e359e...de6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #10 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde integrert badebalje i stellebordet. Dette funket fint de første 2 mnd. Gikk så over til Beemo sin balje med nyfødtstol. Bruker denne enda og baby er 6 mnd. Når baby snart sitter stødig selv kommer vi til å fortsette med balja men ta ut stolen. Anonymkode: 2ae60...b1c Kikket på den, men balja så litt for liten ut til å sitte i for en på 1 og 2 år, stemmer det? Anonymkode: bcdf0...c84
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #11 Skrevet 22. mars 2022 Vi fikk låne Stokke Flexi med stativ og "babyholder" i starten, og da det ble for lite kjøpte vi en svær sak på en barneutstyrsbutikk. Synes imidlertid at karet var uforholdsmessig stort i forhold til den lille flaten karet hadde i bunn, i tillegg til at det tok mye plass, så vi omdøpte den til "bade på verandaen"-balje og kjøpte Stokke Flexi XL som kan brettes sammen og oppbevares under baderomsinnredninga. Dersom oppbevaring/størrelse ikke er en problemstilling ville jeg dog bare kjøpt en rimelig balje med propp i bunnen. Anonymkode: f6614...900
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #12 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan badebalje er kjekk å ha? Og hvor lenge er det stas med badebalje? Bør jeg eks kjøpe en kun for nyfødt til det første året, eller liker barn opp til 3 eller 4 år å benytte badebalje for lek og enklere vaskestund? Tenker på størrelse og form, samt hvor mye jeg skal investere i en balje. Har ikke badekar etc, kun dusj. Anonymkode: bcdf0...c84 Vi bader vår lange fireåring i badebalje fortsatt... har den der som man kan klappe sammen, fra Stokke. Hatt den siden han var 1 år. Anonymkode: 320ef...e59
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #13 Skrevet 23. mars 2022 Vi har ikke badekar, så vi valgte å kjøpe Stokke flexi xl fordi da kan den brukes å bade i i flere år. Det står helt til 6 år, så det blir spennende å se om faktisk stemmer😂 Anonymkode: 5ca14...0ab
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #14 Skrevet 23. mars 2022 Vi har også stokke flex, veldig greit at det kan brettes sammen så det ikke tar plass. Ungen på 2,5 elsker fortsatt å bade i det Anonymkode: 76b27...d3c
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #15 Skrevet 23. mars 2022 Hvorfor har alle Stokke sin sammenleggbar og ikke eksempel en av disse som kan legges sammen? https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/karibu-sammenleggbar-badebalje-turkis https://www.jollyroom.no/babyutstyr/baderom/badebaljer/beemoo-care-sammenleggbar-badebalje-green Anonymkode: bcdf0...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå