Gå til innhold

Stemmer det at en kvinnes høyde er en indikator på attraktiviteten hennes, eller er det bare på KG mange menn mener dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, hvor viktig er en kvinnes høyde for attraktiviteten hennes?  

Anonymkode: 1865d...7b0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På kg er det en opphopning av bitre menn med lite drag. Mange av disse er antakelig under snitthøyden for menn. Derfor er det i deres interesse å shame kvinner på 170+

Ute i den virkelige verden er det ikke høyde som avgjør en kvinnes attraktivitet i det hele tatt.

Anonymkode: 41e51...bef

• Liker 13
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

På kg er det en opphopning av bitre menn med lite drag. Mange av disse er antakelig under snitthøyden for menn. Derfor er det i deres interesse å shame kvinner på 170+

Ute i den virkelige verden er det ikke høyde som avgjør en kvinnes attraktivitet i det hele tatt.

Så lave menn har større sjanse for å bli bitre kg-brukere? 

Ts; på gruppenivå vil kvinner at mannen skal være høyest, og omvendt. Hvis kvinnen er høyere enn det mannlige snittet, så er det nok mange som melder seg ut. For meg som er lang, kan hun jo være en 10/10.

Anonymkode: 3d231...031

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.85 uten sko. :lur: 

Anonymkode: 180f6...bc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er høy kvinne selv, veldig høy. 

Typisk pen, bra kropp. Har alltid fått mye oppmerksomhet fra menn. Også av menn som er lavere enn meg.

Har noen venninner på standard høyde som er helt vanlige utseendemessig, de får ikke langt nær lik oppmerksomhet. 

Mine ekser har selv datet alle høyder. Bare en sa spesifikt at han foretrakk høye. Jeg mener menn ikke bryr seg så mye.

Er du pen, får du oppmerksomhet om du er 150 eller 180. Det er helheten som teller,ikke cm.

Anonymkode: 0ef6c...a71

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er du pen, får du oppmerksomhet om du er 150 eller 180. Det er helheten som teller,ikke cm.

Nettopp. Men for egen del vet jeg at høye damer må kompensere litt i feminitet. Normalhøye damer kan slippe unna med litt høyere bmi, og dårligere kroppsholdning. 

En overfladisk betraktning, som jeg aldri har kunnet agere på. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. En vakker dame er vakker uansett om hun er 155 eller 185. Skjønnhet kommer i alle former.

Det store spørsmålet er vel heller om man matcher. Jeg som kvinne har et behov for å føle meg feminin. Om mannen er en supermodell, og i tillegg lavere enn meg, ja da føler jeg meg jo skikkelig stygg i forhold til han. Da vil han på en måte ikke være attraktiv for meg, selv om han helt klart er en attraktiv mann.

Kan tenke det er litt det samme for menn. Hvis mannen allerede har komplekser for lav høyde så er det ikke sikkert han føler seg så kul sammen med en kvinne som er 20cm høyere. Selv om hun er dødspen. Men tror menn er mye mindre nøye på høyden enn kvinner er.

Anonymkode: 72b66...da9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nettopp. Men for egen del vet jeg at høye damer må kompensere litt i feminitet. Normalhøye damer kan slippe unna med litt høyere bmi, og dårligere kroppsholdning. 

En overfladisk betraktning, som jeg aldri har kunnet agere på. 

Ja, ei på 150 er liten selv som lubben. Er du lubben på 180, blir du ganske stor. 

Til gjengjeld kan du legge på deg mye mer om du er høy før det syns godt.

Ulemper og fordeler med det meste 😅

Dårlig kroppsholdning er grusomt uansett størrelse syns jeg da men.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke inntrykket av det, hverken i virkeligheten eller på KG, men du mister selvsagt litt muligheter fordi både menn og kvinner foretrekker at mannen er høyere enn kvinnen, så du får et litt mindre datingpool ved at du "må" begrense deg til menn som er over snittet høye.

Personlig liker jeg godt høye kvinner, da jeg elsker lange ben og flotte store lår/rumper, men jeg er også over 1.90 selv så for meg er det aldri et problem at hun blir for høy for meg (sett i Guinness rekordbok at det kan skje, men aldri støtt på noen så høye i virkeligheten 😅).

Det som er så herlig med dere høye jenter er at når dere har den høyden så kan alle de flotteste delene av kvinnekroppen være såpass mye større uten at noe ser rart eller disproporsjonalt ut, så dere må bare finne menn som er store nok (både figurativt og bokstavelig) til å sette pris på det. 🥰

Har også lyst på høye sønner, så det trekker også opp (No pun intended)😁

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg legger ikke merke til høyden på en kvinne. Det er uviktig.

Anonymkode: a5326...84a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tar deg en titt rundt, er det forhold med allslags høyder, høydeforskjeller og andre forskjeller…. 

Anonymkode: 12b8e...e5d

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Så lave menn har større sjanse for å bli bitre kg-brukere? 

Ts; på gruppenivå vil kvinner at mannen skal være høyest, og omvendt. Hvis kvinnen er høyere enn det mannlige snittet, så er det nok mange som melder seg ut. For meg som er lang, kan hun jo være en 10/10.

Rimelig sikker på det ja, de er i alle fall deamatisk overrepresentert iblant blackpillere på reddit og andre steder hvor de sutrer om at kvinner er så overfladiske og at alt er håpløst fordi de bare er xxx cm. Selvsagt har de et poeng i at det er et handicap om alt annet er likt, men den kompisen min som som har mest drag er 160 eller noe, men han er en superkarismatisk og utadvent gladkar, så alle liker ham veldig godt. Tror ikke jentene han dater tenker over høyden hans i det heletatt fordi han ikke selv bryr seg og det kommer så i skyggen av personligheten hans.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er høy kvinne selv, veldig høy. 

Typisk pen, bra kropp. Har alltid fått mye oppmerksomhet fra menn. Også av menn som er lavere enn meg.

Har noen venninner på standard høyde som er helt vanlige utseendemessig, de får ikke langt nær lik oppmerksomhet. 

Mine ekser har selv datet alle høyder. Bare en sa spesifikt at han foretrakk høye. Jeg mener menn ikke bryr seg så mye.

Stemmer det. Er stygg og lav, får ingen oppmerksomhet.

Anonymkode: 84af7...c89

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Men hvorfor blir menn under snitthøyden sure på høye damer? Føler de at de skulle hatt høyden til høye damer? :klo:

Anonymkode: 1865d...7b0

Skrevet

Det påvirker kanskje mest attraktivitet i den forstand at utvalget av menn som er høyere enn en selv blir lavere. En blir ikke nødvendigvis objektivt sett mindre pen, men om kvinner stort sett vil ha menn som er like høye eller høyere og menn motsatt minker jo utvalget. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er 1.85 uten sko. :lur: 

Anonymkode: 180f6...bc4

Fryser du ikke på beina?

AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

På KG er det en opphopning av bitre sure kvinner som rakker ned på alle som er unge, pene, attraktive og ikke feit. De rakker også ned på alle menn som liker dette. 

Ute i den virkelige verden er det så absolutt fysiske attributter som definerer noens attraktivitet. At det sårer psyken og selvfølelsen din forandrer ikke det faktum. 

Anonymkode: 6a332...63d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

På kg er det en opphopning av bitre menn med lite drag.

Litt av en kommentar fra en bitter kvinne...

Anonymkode: aa5d2...09e

• Liker 2
Skrevet

Menn bryr seg 0 og kvinners høyde. 

Er I hovedsak kun kvinner som har høydekrav at mannen skal være 180/185+.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En annen kuriositet er jo at det tidvis dukker opp en tråd som dette hvor det er en eller annen kvinne som har fått strikketøyet i snurr av noe de har lest. Og tar det såpass personlig at de må lage en tråd om det. 

Det blir litt som at menn her inne skulle laget en tråd for hver gang damene her kom med en preferanse eller klagde (noe som skjer i 90% av trådene)

Anonymkode: 6a332...63d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...