AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg og samboer har bestemt oss for å begynne å prøve og jeg begynte EL-testing i dag (syklusdag 9) kl 15. Trodde den skulle være klart negativ da jeg trodde det var tidlig enda, men den var veldig klar positiv. Streken til venstre var tydelig sterkere enn den til høyre (ja jeg holdt den riktig vei 😅). Fikk litt panikk da jeg trodde jeg hadde flere dager til å sette meg godt inn i dette, men har jeg forstått det riktig at vi bør ha sex i morgen kveld (vente 24 timer), men ikke vente mer enn 48 timer? Hilsen veldig fersk prøver Anonymkode: da91f...9fb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Jeg hadde hatt sex i dag og i morgen, hvis jeg var deg 🙆🏼♀️. Eggløsning kommer fra alt fra 12 til 48 timer ❤️ Anonymkode: fd2ce...638
Laura80 Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 (endret) AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg og samboer har bestemt oss for å begynne å prøve og jeg begynte EL-testing i dag (syklusdag 9) kl 15. Trodde den skulle være klart negativ da jeg trodde det var tidlig enda, men den var veldig klar positiv. Streken til venstre var tydelig sterkere enn den til høyre (ja jeg holdt den riktig vei 😅). Fikk litt panikk da jeg trodde jeg hadde flere dager til å sette meg godt inn i dette, men har jeg forstått det riktig at vi bør ha sex i morgen kveld (vente 24 timer), men ikke vente mer enn 48 timer? Hilsen veldig fersk prøver Anonymkode: da91f...9fb Du bør ha sex i kveld og morgen for størst sjans dette fordi du bør ha sex FØR egget slippes slik at spermen har rukket svømme opp og ligger klar når egget slippes Endret 22. mars 2022 av Laura80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå