Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestilt en liten tur til Hellas i starten av juni, og da vil lille være 6 måneder. Dette er første barnet, så det å reise med baby er helt nytt for oss. Jeg har prøvd å google meg frem til et par ting, men er ikke alt jeg finner svar på.

Vi har buss fra flyplassen til hotellet, så jeg lurer på hvordan det er med baby på buss? Må jeg ha med bilstolen?

Anonymkode: fc31a...a6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er nok å sjekke inn stolen, ja. Du kan jo alltids ringe ving eller hvem det er du reiser med å høre om de låner bort, men man vet jo aldri kvaliteten på disse da 😛 vi lå på et barnevennlig hotell som hadde taxitjeneste, sa ifra om at vi hadde baby på 9 måneder og da ordnet de med sete i taxien :) 

Anonymkode: 961a9...b31

Skrevet

Bestill ekstra sete, da kan ungen sitte på flyet i bilstolen. Har vært på ferie med små før, du blir meget sliten av å ha de i armene i så mange timer i trangt flysete

AnonymBruker
Skrevet
Myml1 skrev (11 minutter siden):

Bestill ekstra sete, da kan ungen sitte på flyet i bilstolen. Har vært på ferie med små før, du blir meget sliten av å ha de i armene i så mange timer i trangt flysete

Ja. Ikke minst er det mer behagelig å slippe å ha en fremmed på tredje setet. 

Anonymkode: 9a8bb...ceb

Skrevet

Ville tatt med bilstolen. Perfekt til å bruke på flyet også dersom dere bestiller ekstra sete. Dere kan da bruke det på buss/taxi/leiebil også. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi satt med babyen på fanget i buss, vi i sikkerhetsbelte og barnet usikret på fanget...🥴 Var veldig redd, tenkte på lite annet på bussturen enn at barnet kunne komme til skade. Vi fikk turen i gave fra familie og jeg var førstegangsmor. Vi har alltid med sete siden, og tar gjerne taxi for å slippe vansker med å feste setet riktig osv. 

Jeg fløy med barnet på fanget, det var helt ok. 

Anonymkode: 3b853...269

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...