Gjest Chicchi Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Beklager litt ekle detaljer. Mensen etter fødsel har blitt så rar! Der er som om vagina har fått en helt ny form (hvilket den kanskje har etter fødsel?) Jeg bruker bind og alt blod legger seg liksom i midten av bindet, sånn at det siver ut på siden, der vingene er Før samlet det seg i en slags stripe og jeg fikk brukt hele bindet, om dere skjønner. Jeg vil så gjerne gå tilbake til menskopp, men det er uaktuelt. Når jeg setter den inn, føles det som om den skal falle ut. Den holder seg ikke på plass som før. Flere som har det sånn? Er det knipeøvelser som gjelder her, eller?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Etter fødsel må du antageligvis kjøpe deg ny menskopp, så prøv det Anonymkode: fbe88...a96
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Dette er nok bare en kort periode. Blodet er tjukt og legger seg som en haug på midten. Er nok forandret om en ukes tid (?) Eller har det vart lenge? Anonymkode: d2c93...4fb
Gjest Chicchi Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter fødsel må du antageligvis kjøpe deg ny menskopp, så prøv det Anonymkode: fbe88...a96 Har kjøpt større størrelse på menskoppen, virker ikke...
Gjest Chicchi Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er nok bare en kort periode. Blodet er tjukt og legger seg som en haug på midten. Er nok forandret om en ukes tid (?) Eller har det vart lenge? Anonymkode: d2c93...4fb Har hatt mensen fire ganger etter fødsel, og dette har skjedd hver gang
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Knipeøvelser kan hjelpe. Men dessverre er det sånn at for noen av oss er de fysiske endringene nedentil permanente. Anonymkode: 342ab...d41
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Jeg tror ikke selve åpningen er problemet, men kanskje hvordan kjønnsleppene har endret seg? Virker rart om du før blødde i hele bindets lengde men bare blør rett ned fordi hullet er større? Mine kjønnslepper er formet slik at de stenger for blodet oppover mot klitoris, mens ved selve skjedeåpningen er det mindre lepper slik at det er mindre motstand for blodet. Jeg blir også bare rett ned i bindet og har alltid gjort det, men jeg bruker ubevisst musklene i underlivet såpass mye at jeg skjeldent blør så mye unntatt når jeg er på toalettet, derfor tror jeg ikke det har noe med tranghet å gjøre. Anonymkode: 5ecc6...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå