Gå til innhold

Hvilket laken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Trolig et helt på tryne spørsmål, men her spør jo jeg likevel. 😅

Guttungen skal få seg 80x200 seng fra IKEA. Tenkte at 80x200 laken skulle være greit å oppdrive, men nei. IKEA har noen få, men fra bildene på nett ser de slett ikke gode ut. Favorittlakenene er fra Kid, minste er 90x200. 

Er det mulig å bruke det og at det fortsatt blir «stramt og fint»? Noen som vet? Gidder ikke kjøpe for å teste da vi ikke har behov for 90x200 ellers i huset, alt må bestilles også grunnet avstander til butikker🙃 Setter pris på alle svar

Anonymkode: 4862b...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er veldig fornøyd med laken fra IKEA i den størrelsen. Spesielt Nattsjasmin men Dvala er også bra. 

Anonymkode: 45a93...259

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har formsydde laken fra ikee. Liker dem kjempegodt! De kjennes helt merkelige ut i våt tilstand, men er gode når de er tørre 😁 ikea har svenske mål så du må nok kjøpe der eller fra andre svenske butikker. Tror kanskje ellos har slike mål?

Anonymkode: 0b149...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Nattjasmin er kjempedeilig, det er veldig glatt og mykt! Og varer lenge, våre er like fine etter fire år. 

Anonymkode: e047e...054

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg har formsydde laken fra ikee. Liker dem kjempegodt! De kjennes helt merkelige ut i våt tilstand, men er gode når de er tørre 😁 ikea har svenske mål så du må nok kjøpe der eller fra andre svenske butikker. Tror kanskje ellos har slike mål?

Anonymkode: 0b149...8c0

De svenske målene gjelder bare pute og dyne. Ikke madrassmål til "store" senger. 

Anonymkode: 45a93...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...