Gå til innhold

På hvilket tidspunkt ble det vanlig å fikse på utseendet? Som fillers og Botox?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler at var ganske uvanlig i 2008 f eks. At det var rike damer eller glamourmodeller osv. Ikke vanlige kvinner i alderen 22+. Det virker som at vi beveger oss mot et samfunn der rynker er et tegn på lav inntekt. Jeg er ikke imot at folk fikser på utseendet. Men det blir vanskelig å leve opp til idealet når idealet er kostbart. 

Flere som føler et lite ubehag ved denne utviklingen? Jeg har selv en ganske lav inntekt og tenker at når jeg blir 50 så kommer damene med høyere inntekt til å se på meg som en lavinntektsperson. 

Anonymkode: 9dc83...921

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da vi gikk over fra å se glamourmodeller og pyntedokkene som ideal istedet for prostituerte.

Målet med å bli eldre, er å utvikle seg såpass at man gir f i hva andre mener om rynkene dine.

Anonymkode: d232c...f27

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorvidt det er vanlig eller ikke er nok veldig avhengig av hva slags miljø man er i. Jeg er i trettiårene, og møter for eksempel ikke mange som har synlige fillers, selv om jeg studerer sammen med folk i tjueårene.

Heller ikke der jeg jobber er det utstrakt bruk av filler og botox, selv om seksjonslederne her tjener mer enn bra nok. Her er man mer opptatt av fag enn utseende.

Anonymkode: ad38a...246

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Plst.jpg

Anonymkode: 7f772...7d3

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Trist utvikling spør du meg..Bryr meg ikke så mye selv..Aldri tatt og skal heller aldri.Vil eldes naturlig og være et forbilde for datteren min.Men tenker mye på hun som skal vokse opp i dagens samfunn hvor det er like normalt å ta fillers og botox som å ta en hårklipp hos frisøren.Håper hun klarer å stå imot presset.Skjønner ærlig talt ikke at folk tør å sprøyte slikt inni huden eller leppene sine heller.Veldig ofte går det jo galt,sett flere tilfeller av det.Bra for kroppen å få det i seg er det nok heller ikke.

Endret av Tinkiwinkiii
AnonymBruker
Skrevet
On 3/23/2022 at 12:14 AM, AnonymBruker said:

Plst.jpg

Blir morsomt når denne generasjonen blir gammel ja 😂

OT: Det er ikke normalisert, fortsatt kun dumme damer som fyller trynet med diverse byggematerialer og gift.

Hvis de vil ende(r) opp som Sophie Elise go ahead, bare vær obs på at du vil mest sannsynlig dø alene. 😂

Anonymkode: 69a2f...d34

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 3/23/2022 at 12:14 AM, AnonymBruker said:

Plst.jpg

Synes ikke det så ille ut jeg...

Anonymkode: 50050...7ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...