Gå til innhold

Har du lært opp mannen din til å bli en god sexpartner for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som tenker slik, eller tar dere bare det dere får og håper at han treffer blink av og til? Har du lyktes i å endre han til din fordel på noen måter? Fortell!!

Anonymkode: a739b...160

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja selvfølgelig, jo mer man er sammen og uttrykker hva man liker og ikke liker, jo bedre blir det jo oftest

Anonymkode: 7068c...633

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri brukt det uttrykket, men vi snakker selvsagt sammen og finner noe begge liker.

Anonymkode: 50147...40b

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle noen læres opp? Din nytelse er det viktigste for meg, og det som tenner meg mest! Jeg vil vite hva som tenner deg, hva som gjør at du mister alle hemninger, hvordan jeg skal få deg til klimaks.

Klarer jeg ikke det, så har jeg feilet.

Anonymkode: 669c5...891

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av delene. Vi har utviklet oss sammen gjennom kommunikasjon, respekt og erfaring.

Anonymkode: 52eb6...0fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at TS holder kurs for partneren.. Samtidig som hun ikke viser interesse eller evner å lytte til han og hans ønsker og behov. 

For en formulering

Anonymkode: b683e...b5a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Det handler IKKE om hva han gjør i senga, for å si det slik.

Menn som tror de kan bli gode elskere av å være god i senga, er på villspor. 

Anonymkode: 9a6ad...8cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor skulle noen læres opp? Din nytelse er det viktigste for meg, og det som tenner meg mest! Jeg vil vite hva som tenner deg, hva som gjør at du mister alle hemninger, hvordan jeg skal få deg til klimaks.

Klarer jeg ikke det, så har jeg feilet.

Ja, kjære! Vi gjør som du vil, kjære!

Akkurat den innstillingen der er bare helt ut for meg. Den totale ansvarsfraskrivelsen som ligger i disse ordene her, er selve motsatsen til det maskuline som tiltrekker meg som kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

God kjemi =himmelsk sex❤️

Anonymkode: 94c95...1fa

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, kjære! Vi gjør som du vil, kjære!

Akkurat den innstillingen der er bare helt ut for meg. Den totale ansvarsfraskrivelsen som ligger i disse ordene her, er selve motsatsen til det maskuline som tiltrekker meg som kvinne. 

Ansvarsfraskrivelse ved å ta ansvar for å finne ut hva som tenner ens partner? Du fremstår som en som bare ligger der og forventer at mannen skal automatisk finne ut hva du liker, uten at du kommuniserer noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ansvarsfraskrivelse ved å ta ansvar for å finne ut hva som tenner ens partner? Du fremstår som en som bare ligger der og forventer at mannen skal automatisk finne ut hva du liker, uten at du kommuniserer noe som helst.

Helt korrekt.

Og du røper jo selv hva som er aberet med slike "snille menn", når du ikke en gang klarer å lytte til det jeg sier og respektere det, men i stedet går rett i personangrep.

Det er ikke å ta ansvar for noe som helst. Det er å sutre og manipulere og angripe andre, når man selv ikke får det som man vil, eller får ros og skryt for innstillingen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt korrekt.

Og du røper jo selv hva som er aberet med slike "snille menn", når du ikke en gang klarer å lytte til det jeg sier og respektere det, men i stedet går rett i personangrep.

Det er ikke å ta ansvar for noe som helst. Det er å sutre og manipulere og angripe andre, når man selv ikke får det som man vil, eller får ros og skryt for innstillingen. 

Dessuten er det en gedigen selvmotsigelse som ligger i det å først gjøre narr av opplæring fordi du mener det skal mannen ta ansvar for å finne ut av selv, og deretter så gjør du narr av de som bare ligger og forventer at mannen skal finne ut.

Du må jo nesten bestemme deg for om du mener opplæring er bra eller dårlig, innen du begynner å kritisere andre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Helt korrekt.

Du angriper noen selv først ved å legge ord i munnen på dem, basert på det du antar at de mente, også blir du opprørt over at andre gir deg et motsvar. Hvorfor skulle jeg forvente ros og skryt fra ukjente mennesker?

Uansett, det virker som du er opprørt over noe på personnivå. Du får ha en god dag videre, er ikke noe fan av å sitte og kverulere på nettet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, han kom ferdig "utlært" 😁 Det er heller han som har lært opp meg til å bli komfortabel og friere.

Anonymkode: 3ec41...95b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dessuten er det en gedigen selvmotsigelse som ligger i det å først gjøre narr av opplæring fordi du mener det skal mannen ta ansvar for å finne ut av selv, og deretter så gjør du narr av de som bare ligger og forventer at mannen skal finne ut.

Du må jo nesten bestemme deg for om du mener opplæring er bra eller dårlig, innen du begynner å kritisere andre. 

"Opplæring" fremstår som nedlatende. Det skal ikke være behov for "opplæring", men heller gjensidig kommunikasjon. Og partnere flest verdsetter sin partners nytelse. Det er helt normalt.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke nødvendig. Han var - og er - svært seksuelt nysgjerrig på meg, og fant ut helt av seg selv hva som fungerte og ikke. Det samme gjorde jeg.

Anonymkode: ca0f0...ccc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du angriper noen selv først ved å legge ord i munnen på dem, basert på det du antar at de mente, også blir du opprørt over at andre gir deg et motsvar. Hvorfor skulle jeg forvente ros og skryt fra ukjente mennesker?

Uansett, det virker som du er opprørt over noe på personnivå. Du får ha en god dag videre, er ikke noe fan av å sitte og kverulere på nettet.

Jeg er opprørt over det faktum at man lærer norske menn å undertrykke sin natur. Den popper selvfølgelig opp igjen et sted, og uten kontroll, gir dette fatale konsekvenser for vårt kultur.

Enkelte innlegg minner meg om dette i sterkere grad enn andre. 

Vi kan veldig gjerne gi oss. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

"Opplæring" fremstår som nedlatende. Det skal ikke være behov for "opplæring", men heller gjensidig kommunikasjon. Og partnere flest verdsetter sin partners nytelse. Det er helt normalt.

For deg personlig, gjør det tydeligvis det. 

Mennesker har svært ulike grenser for hva de lar seg krenke av, og hvor sterkt de reagerer.

Det må kunne gå an for oss andre å snakke fritt uten at du skal sensurere oss.

AnonymBruker
Skrevet

Nei😊 Fra første gang vi hadde sex ble jeg overrasket over hvor flink han var, og hvor viktig min nytelse er. Nå har vi vært sammen noen år og dess mer vi har sex og kommuniserer, dess bedre blir sexen. 

god kjemi er ikke alltid lik god sex😅

Anonymkode: 5fe93...bd6

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja.

Det handler IKKE om hva han gjør i senga, for å si det slik.

Menn som tror de kan bli gode elskere av å være god i senga, er på villspor. 

Dette tror jeg du må utdype. Med mindre det er snakk om sex på andre steder enn i senga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...