AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 første gang han viste interesse var fire år siden, siden da har jeg vært 8 forhold og brudd forhold, hatt utallige ganger sommer flinger, flyttet to ganger og her er han fortsatt viser interesse uten å si noe? bare med blikker kommer han i det hele tatt å steget, eller er dette bare tull? jeg kan ikke ta første steget elv fordi jeg er ikke helt sikker på at han virkelig liker meg Anonymkode: e9629...85e
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Ingen her kan svare deg på det, den eneste måten å finne ut det av er å ta steget selv. Å ta steget selv om du ikke er sikker på at han virkelig liker deg er en del av hele greia - hopp i det bare og slutt å vent i uvisshet! Det er ikke så farlig om det ikke funker. Det virker jo som du har draget uansett Anonymkode: 63bfc...dc5 1
Holar Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Slik som du beskriver deg selv i dette, så har du vel knapt hatt tid til å skulle være ledig og tilgjengelig for han til å skulle prøve seg? Hvis han er litt som meg så vil ikke han prøve, selv om han er interessert, hvis han ikke tror at det er en faktisk mulighet for noe ordentlig. 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): første gang han viste interesse var fire år siden, siden da har jeg vært 8 forhold og brudd forhold, hatt utallige ganger sommer flinger, flyttet to ganger og her er han fortsatt viser interesse uten å si noe? Woooow når har du hatt tid til å trekke pusten egentlig?! Hvis han viser interesse uten å si noe så hadde jeg spurt ham på kaffe eller øl date, og om han viker unna så hadde jeg gitt faen. I ditt tilfelle hadde jeg gitt faen uansett og gitt meg selv et pusterom.. Anonymkode: 32d8a...b46 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Ordentlige menn prøver seg ikke uten videre bare for å se, de skaper en relasjon først og tar det rolig hvor det er naturlig at det blir noe mer etter hvert. Anonymkode: c513d...bff
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): første gang han viste interesse var fire år siden, siden da har jeg vært 8 forhold og brudd forhold, hatt utallige ganger sommer flinger, flyttet to ganger og her er han fortsatt viser interesse uten å si noe? bare med blikker kommer han i det hele tatt å steget, eller er dette bare tull? jeg kan ikke ta første steget elv fordi jeg er ikke helt sikker på at han virkelig liker meg Anonymkode: e9629...85e Tar han steget er jeg trygg på at han vil angre dypt i ettertid. Anonymkode: aee8e...411 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 Ut fra den lille informasjonen vi har fått, virker ikke ts i stand til binde seg til noen som helst. Så kanskje han har blitt avskrekket? Anonymkode: 4bc32...de1
NiceOrNothing Skrevet 22. mars 2022 #8 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): første gang han viste interesse var fire år siden, siden da har jeg vært 8 forhold og brudd forhold, hatt utallige ganger sommer flinger, flyttet to ganger og her er han fortsatt viser interesse uten å si noe? bare med blikker kommer han i det hele tatt å steget, eller er dette bare tull? jeg kan ikke ta første steget elv fordi jeg er ikke helt sikker på at han virkelig liker meg Anonymkode: e9629...85e Høres ut som et NM i usikre relasjoner 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå