AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Noen som har testet ut Lunar eller Bulder bank og har noen tanker om de bankene? Jeg har lest noen brukererfaringer om Bulder bank og det er mest positive, men de negative høres legitime ut. Jeg vet bare ikke om det de som klager klager på ting som er aktuelt for meg, da jeg bare skal ha en dagligbank - betale regninger, handle i butikker og handle på nett. Jeg har opprettet konto i begge banker og venter på bankkortet fra Bulder nå. Vet bare ikke om jeg "tør" å ta skrittet ut og bytte bank, å få penger inn på konto der og opprette avtalegiro etc. Anonymkode: ad409...29f
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Vi har bulder. Både meg og min mann. Huslån og billån der. Vi er høytlønnet begge to og har tidligere vært i både Sbanken og DnB. Bortsett fra at fond foreløpig ikke er tilgjengelig, så er vi veldig fornøyd med Bulder. Anonymkode: ef1b0...8df
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Takk for svar begge to. Hvis jeg skal gå for en av dem, så må jeg fortsatt beholde DNB og Bankid på mobil, sant? Funker Vipps i Lunar og Bulder? Anonymkode: ad409...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå