AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Del Skrevet 22. mars 2022 Jeg skal kjøpe katteluke og vil gjerne ha med chip. men hvilke er da best i test til en overkommelig pris? Anonymkode: 81298...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 22. mars 2022 #2 Del Skrevet 22. mars 2022 Jeg har denne til to katter og er veldig fornøyd: https://www.petworld.no/sureflap-kattedor-til-microchip-hvit?gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9Fm0AMalMcUrLKF34EheB5jMhJZD4Wefxo9hRLGkMPJM8-mpg7EqpTMaAlpHEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Del Skrevet 22. mars 2022 Svisle skrev (2 minutter siden): Jeg har denne til to katter og er veldig fornøyd: https://www.petworld.no/sureflap-kattedor-til-microchip-hvit?gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9Fm0AMalMcUrLKF34EheB5jMhJZD4Wefxo9hRLGkMPJM8-mpg7EqpTMaAlpHEALw_wcB Har katten mulighet å ta med mus inn? Eller fugl? Igjennom kattedøren Anonymkode: 10b27...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svisle Skrevet 22. mars 2022 #4 Del Skrevet 22. mars 2022 De har ikke gjort det men ja det er fullt mulig. Vet faktisk ikke om luker som ikke åpner for katten dersom den har noe i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Del Skrevet 22. mars 2022 Vi har også den det linkes til over, og er veldig fornøyd. Ikke hørt om funksjonalitet på noen luker som hindrer de i å ta med seg andre dyr inn, så du må nesten bare se an egen katt og sannsynligheten for at det skjer før du eventuelt kjøper en slik luke. Anonymkode: 34283...ad0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenfryd Skrevet 4. juni #6 Del Skrevet 4. juni Jeg har microchip cat flat og har været vældig fornøjet med den, men nu er den pludselig begyndt ikke at virke på grund af metal i døren. Virker uopretteligt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå