AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei! Jeg har PCOS og er nå straks i gang med andre kur med Letrozol. Dobbel dose denne gangen da enkel dose ikke hadde effekt på meg. Går til offentlig gynekolog. Hun nevnte at dersom dobbel dose heller ikke skulle ha effekt vil hun henvise meg videre. Ovitrelle var visst ikke aktuelt. MEN det hun også nevnte som kunne være veien videre, var muligens operasjon for å brenne bort noen av cystene. Jeg har lest en del om PCOS, og et slikt inngrep virker ikke så vanlig lenger? Og ikke har så god effekt på lang sikt? Jeg vil jo tro at den dumme kroppen min fort ville produsert nye cyster/folikler, da hormonprøvene mine viser tydelig PCOS. Er det noen som har noen erfaring med et slikt inngrep? På forhånd takk ☺️ Anonymkode: e5ab0...6fa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Til info hadde jeg visst en AMH på 194, så var kanskje derfor det hadde vært aktuelt med et inngrep. Har utrolig nok lite symptomer på pcos til tross, og er normalvektig. Anonymkode: e5ab0...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå