Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen som vet om det finnes noe dosete til barn man kan ta med seg? Som man kan gjemme i stelleveska, noe sammenleggbart eller oppblåsbar, jeg har googla, men finner ikke. 

Har en på ett år som nekter å bajse i bleien og sliter med vanlig dosete da det ikke gir noe støtte.. Han er litt liten til at jeg skal forklare hvorfor osv..

Vi skal snart på besøk utover noen dager og da blir det mye "ute". 

Anonymkode: 28dc4...887

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du setter deg foran barnet på huk, barnet har beina sine på dine knær og du holder under armene på barnet. Barnet kan da Lene hele seg på deg. 

ta-da

Anonymkode: 8f81b...ba9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellers får du bare ta med et med vanlig størrelse i en helt vanlig pose? Vi er flere som må drasse rundt på store Potter, så ser ikke helt problemet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ellers får du bare ta med et med vanlig størrelse i en helt vanlig pose? Vi er flere som må drasse rundt på store Potter, så ser ikke helt problemet 

"så ser ikke helt problemet".. Er det ikke lov å spørre.. Ikke alle vet dette på forhånd. 

Viktualia skrev (31 minutter siden):

Takk for link! Det er noe slikt jeg et ute etter 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du setter deg foran barnet på huk, barnet har beina sine på dine knær og du holder under armene på barnet. Barnet kan da Lene hele seg på deg. 

ta-da

Ser ikke helt hvordan, han har sittet feks motsatt vei på toalettet og jeg sitter halveis bak ham, det kan fungere. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser ikke helt hvordan, han har sittet feks motsatt vei på toalettet og jeg sitter halveis bak ham, det kan fungere. 

Huh?

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

så ser ikke helt problemet".. Er det ikke lov å spørre.. Ikke alle vet dette på forhånd. 

Viktualia skrev (10 timer siden):

Jeg skrev ikke at det ikke var lov å spørre, eller? Jeg bare mente oppriktig at jeg ikke forstår hvorfor den skal være sammenleggbar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Huh?

Jeg skrev ikke at det ikke var lov å spørre, eller? Jeg bare mente oppriktig at jeg ikke forstår hvorfor den skal være sammenleggbar. 

Så man kan gjemme den litt i stelleveska (står i hi). 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...