AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hei! Er det noen som vet om det finnes noe dosete til barn man kan ta med seg? Som man kan gjemme i stelleveska, noe sammenleggbart eller oppblåsbar, jeg har googla, men finner ikke. Har en på ett år som nekter å bajse i bleien og sliter med vanlig dosete da det ikke gir noe støtte.. Han er litt liten til at jeg skal forklare hvorfor osv.. Vi skal snart på besøk utover noen dager og da blir det mye "ute". Anonymkode: 28dc4...887
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Du setter deg foran barnet på huk, barnet har beina sine på dine knær og du holder under armene på barnet. Barnet kan da Lene hele seg på deg. ta-da Anonymkode: 8f81b...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Ellers får du bare ta med et med vanlig størrelse i en helt vanlig pose? Vi er flere som må drasse rundt på store Potter, så ser ikke helt problemet Anonymkode: 8f81b...ba9
Viktualia Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 https://no.iherb.com/pr/jool-baby-products-folding-travel-potty-pink-18-months-1-piece/110516
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ellers får du bare ta med et med vanlig størrelse i en helt vanlig pose? Vi er flere som må drasse rundt på store Potter, så ser ikke helt problemet Anonymkode: 8f81b...ba9 "så ser ikke helt problemet".. Er det ikke lov å spørre.. Ikke alle vet dette på forhånd. Viktualia skrev (31 minutter siden): https://no.iherb.com/pr/jool-baby-products-folding-travel-potty-pink-18-months-1-piece/110516 Takk for link! Det er noe slikt jeg et ute etter 😊 Anonymkode: 28dc4...887
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du setter deg foran barnet på huk, barnet har beina sine på dine knær og du holder under armene på barnet. Barnet kan da Lene hele seg på deg. ta-da Anonymkode: 8f81b...ba9 Ser ikke helt hvordan, han har sittet feks motsatt vei på toalettet og jeg sitter halveis bak ham, det kan fungere. Anonymkode: 28dc4...887
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #7 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser ikke helt hvordan, han har sittet feks motsatt vei på toalettet og jeg sitter halveis bak ham, det kan fungere. Anonymkode: 28dc4...887 Huh? AnonymBruker skrev (10 timer siden): så ser ikke helt problemet".. Er det ikke lov å spørre.. Ikke alle vet dette på forhånd. Viktualia skrev (10 timer siden): Jeg skrev ikke at det ikke var lov å spørre, eller? Jeg bare mente oppriktig at jeg ikke forstår hvorfor den skal være sammenleggbar. Anonymkode: 8f81b...ba9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #8 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Huh? Jeg skrev ikke at det ikke var lov å spørre, eller? Jeg bare mente oppriktig at jeg ikke forstår hvorfor den skal være sammenleggbar. Anonymkode: 8f81b...ba9 Så man kan gjemme den litt i stelleveska (står i hi). Anonymkode: 28dc4...887 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå