Deli Skrevet 31. oktober 2005 #1 Skrevet 31. oktober 2005 For ei tid sida fekk eg meg endeleg til å prøve mineral make-up. Før hadde eg ikkje særleg tru på dette, men vart raskt overtydd. Huda mi er litt kranglete; blir lett blank og har dessutan behov for make-up som dekkar (ujamn hud, mykje fordi eg ikkje kan la vera å pille...). Var før avhengig av Chr. Diors Skin Lights foundation (nr. 200), og tenkte at eg berre måtte leva med at det kunne smitte litt av og at eg nokre gonger ville føle at eg hadde ei maske i ansiktet. Via internett fekk eg augene opp for mineral makeup - det er mengder av sider ute der og folk virkar frelst (jamfør mineral makeup mania..., litt typisk amerikansk, spør du meg, men ingen kan seia at amerikanarar ikkje er engasjerte!). Kjøpte ein "try me kit" med I.d. (hos hudpleiar, kosta 500-600 kr, men fekk jo med diverse børstar i tillegg til små boksar med foundation, blush (warmth) og veil (setting powder)). Funka bra!! Men uff, så dyrt... Hadde jo spart litt om eg hadde handal hos EDS, men likevel... Via diverse diskusjonsider skjønte eg at I.d. er populært, men at det likevel er mange som unngår dette merket pga eit stoff som visstnok kan irritere huda (gi tørrheit og jamvel kviser). Fleire tipsa om merket Pure Luxe som ikkje inneheld denne skumle ingrediensen (du finn namnet på denne dersom du googlar og surfar litt rundt). Eg bestilte frå www.pureluxecosmetics.com, det kom ca ei veke etterpå. Frakta var på 5 dollar (altså eit par og tredve kroner). Bestilte for under 200 kr for å unngå tollpes, og veit ikkje om dette er eit firma som hjelper til ved å skrive ned verdien (men det er jo berre å spørja!). Eg er i alle fall superfornøgd. Eg meiner dette er vel så bra som I.d sine ting! Det er same prinsippet når det gjeld påføring, dekkevne, at det ikkje smittar av, men eg er usikker på om dei har solfaktor i sine produkt (trur det). Du kan også kjøpe prøver på alle tinga slik at du ikkje blir "stuck" med noko som ikkje passa så godt likevel. Dei har også børstar og sjølvsagt augesminke av mass! Dette bør du prøve om du er fornøgd med I.d. eller om du har lyst til å prøve mineral-makeup. KDette kjøpte eg: 10 g blush i farga Tender (ser naturleg ut, sjølv om den har litt skimmer, men kunne gjerne vore kraftigare. Uansett betre enn I.ds warmt for meg nå med vinterbleik hud) 8 dollar 30 g setting powder i typen translucent matte (ville ha det som var mest naturleg). Kjempefin! 12 dollar 2 boksar med prøve på foundation for å finne kva som passa 5 g i kvar for 4 dollar styk Eg brukar fairly light (1.2) i I.d. og creamy natural i PureLuxe.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 31. oktober 2005 #2 Skrevet 31. oktober 2005 Men altså...hva slags stoff i ID bare minerals er det som gir kviser da? Jeg bruker ID bare minerals kun de dagene hvor jeg har uren hud. Grunnen? Jo fordi den tørker ut kvisene mine.
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2005 #3 Skrevet 31. oktober 2005 Stoffet heter bismuth oxychloride, og jeg tror det er det som gjør at huden min blir papirtørr av Bare Escentuals. Men som vanlig: ikke alle reagerer likt, og det er kun veldig få som får problemer av det.
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #4 Skrevet 31. januar 2006 Jeg fikk mine produkter fra Pure Luxe i dag, og jeg er kjempefornøyd! Så om dere skulle vurdere et annet merke i mineralsminke enn BE-sminke, så må dere prøve Pure Luxe. Utrolig bra, billig og fine farger Jeg gleder meg til å prøve mer av dette merket!
Gjest gjest Skrevet 31. januar 2006 #5 Skrevet 31. januar 2006 kan du si noe om fargene til pure lux ift I.D? jeg bruker 5,2 men skulle kanskje hatt 2,3. så hvilken farge bør jeg gå for da?
Ibenholt Skrevet 31. januar 2006 #6 Skrevet 31. januar 2006 hmm, det var et veldig godt spørsmål. Jeg er egentlig helt ny innenfor mineralsminke, og har derfor ikke erfaring med BE. Men det du kan gjøre er å besøke Pure Luxes side: www.pureluxecosmetics.com og skrive en mail. De har også et forum som hører til dette merket, så om du finner det så kan du sikkert spørre de der også. Kjempebra service iallfall. Så de kan nok hjelpe deg bedre enn jeg kan. Dersom du har problem med forumet kan du søke på Pure Luxe på eBay, så skal det dukke opp. Viss ikke så sender du en mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå