AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg har avtalt å signere en leiekontrakt i kveld, ikke avtalt klokkeslett og er par uker til jeg flytter dit. Men jeg er ikke i form, har en sykdom som ofte gir utmattelse. Skal jeg si det som det er eller lyve om at jeg har omgangssyke? Kan betale for første mnd., eller skal jeg vente til kontrakten er undertegnet? Vet at utmattelse er vanskelig å forstå for andre som ikke har opplevd det selv, det er en følge av en fysisk sykdom jeg har. Noen råd? Anonymkode: fa3c8...d04
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Hvorfor må du gi noen grunn? Bare si det dessverre ikke passet i kveld likevel, og spør om å få sette ny dato. Anonymkode: 9c9bc...5e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Si at du er blitt syk, du trenger ikke å fortelle hvordan syk du er! Og for all del ikke betal før du har signert! Anonymkode: 1d319...766 6
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må du gi noen grunn? Bare si det dessverre ikke passet i kveld likevel, og spør om å få sette ny dato. Anonymkode: 9c9bc...5e0 Selvfølgelig gir man en grunn. Andre har satt av tiden sin. Og en slik kommentar er typisk om man "bare ikke følte for det" likevel, eller det dukket opp noe mer spennende. Enig i sistnevnte, si syk. Det er god nok grunn. Anonymkode: afd23...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Si at du er blitt syk, du trenger ikke å fortelle hvordan syk du er! Og for all del ikke betal før du har signert! Anonymkode: 1d319...766 Er redd de skal tro det er corona og at jeg kan være syk lenge. Ja, jeg må ha en grunn. De vet om den kroniske sykdommen min, men tror ikke de vet at den kan gi utmattelse. Jeg kan jo kanskje si at jeg har fått fatuiqe på grunn av den, og om vi kan møtes til uka? Vil helst være ærlig. Takk for svar. Tror ikke de vil kreve at jeg betaler før alt er signert. Ts Anonymkode: fa3c8...d04
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er redd de skal tro det er corona og at jeg kan være syk lenge. Ja, jeg må ha en grunn. De vet om den kroniske sykdommen min, men tror ikke de vet at den kan gi utmattelse. Jeg kan jo kanskje si at jeg har fått fatuiqe på grunn av den, og om vi kan møtes til uka? Vil helst være ærlig. Takk for svar. Tror ikke de vil kreve at jeg betaler før alt er signert. Ts Anonymkode: fa3c8...d04 Da sier du bare at du har dårlig dag med sykdommen din i dag, så du er dessverre for syk til å komme og må avtale nytt tidspunkt. Det er jo sant, du trenger ikke spesifisere akkurat hvordan sykdommen påvirker deg. Anonymkode: 9883a...de4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå