Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min jobber på en fiskebåt, og må jo vaske klærne sine selv de 6 ukene han er på jobb. I båten er det en vaskemaskin som de ansatte bruker. Når han kommer hjem med klærne, så stinker de så grusomt ekkelt. Og uansett hvordan jeg vasker klærne,så klarer jeg ikke å få bort den vonde lukten. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få klærne rene, og luktfri? Håper på mange gode råd 🤞🏻 :) 

Anonymkode: 0c43f...a02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan han ha bare jobb klær som ligger på jobb? Evt at han vasker de der, lar de ligge i baggen hjemme. Så har han egne klær hjemme som ikke får bli med på jobb?

Anonymkode: 1e546...be9

AnonymBruker
Skrevet

Klær som brukes i fiskeproduksjon er sykt vanskelig å fjerne lukta fra. Jeg hadde sommerjobb på fiskefabrikk en gang og måtte bare pensjonere klærne jeg hadde hatt på meg under kjeledressen, for uansett hvor mye jeg vasket de, så satt det alltid igjen en sur eim av fisk.

Anonymkode: 53134...75c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en kork eddik som skyllemiddel. Blir ikke 100% da heller, men mye bedre.

Anonymkode: 9367c...2a1

Skrevet

La han ha egne jobbklær. Mannen min har også en "illeluktende jobb" og vi måtte bare gi opp 😅

Skrevet

Hvor mange grader vasker du disse plaggene på? Om du har det på 60 eller 90 grader burde du bli kvitt lukten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...