Gå til innhold

Hvorfor skriver folk anonym…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i KG, ingen forsøker noe sin identitet , men folk bruker anonym nick. Det tyder at folk mangler selvtillit og blir redd av folk sine fordømmelse. 

Anonymkode: 255b4...957

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver jo anomym selv?

Anonymkode: 0e7fc...1d4

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skriver jo anomym selv?

Anonymkode: 0e7fc...1d4

Du og😃

AnonymBruker
Skrevet

det er digg. du er taper

Anonymkode: 7c065...553

AnonymBruker
Skrevet

Skriver mye rart bak anonym ja. F.eks når jeg ønsker tips og råd i situasjoner som jeg ikke ønsker skal følge meg til andre underforum.

Anonymkode: daf80...1d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skriver man kontroversielle innlegg med navn blir man forfulgt fra innlegg til innlegg. 

Selv med falskt navn og epost har folk her prøvd å doxxe meg og derfor angrepet uskyldig folk. 

Skal du være på KG bør du ha falsk epost og VPN. I hvert fall hvis du er kvinne. 

Hvis ikke setter du deg faktisk i fare. 

Anonymkode: 210f6...21a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har kjent igjen folk, på helt enkle ting. Orker ikke tenke på det når jeg deler hva jeg spiste til middag, eller hvilken serie jeg følger med på nå. 

Gidder ikke bli forfulgt fra tråd til tråd, hvert innlegg skal stå helt for seg selv. 

Anonymkode: f0386...16a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har kjent igjen folk, på helt enkle ting. Orker ikke tenke på det når jeg deler hva jeg spiste til middag, eller hvilken serie jeg følger med på nå. 

Gidder ikke bli forfulgt fra tråd til tråd, hvert innlegg skal stå helt for seg selv. 

Enig

AnonymBruker
Skrevet

TS, i og med at du selv mangler selvtillit og blir redd av folk sine fordømmelse, har du vel full forståelse for at andre også kan gjøre det?

Selv bruker jeg anonym da jeg ikke vil ha en rød tråd som kan spore alt som jeg har skrevet, da jeg svarer på en del teite eller personlige spørsmål. Nick har blitt hengt ut med navn på forum før.

Anonymkode: 164c8...d90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

fordi Kvinneguiden er stappfull av små drittunger som elsker å følge etter folk gjennom hundre og ørten forskjellige tråder. For eksempel dersom noen har problemer på grunn av graviditet / prøverør, og gjentatte spontantaborter. Deretter kommer man med sine meninger angående ett helt annen tema.

Og så kommer det en eller annen drittsekk, og skriver at du klarer ikke en gang å føde barn, hvordan skal du klare noe som helst annet liksom. 

Anonymkode: 831c2...5e9

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har truffet folk på sosiale medier som ikke forstår at folk kan forandre seg. EN uttalelse kan forfølge deg for alltid, EN mening blir brukt mot deg for alltid. Når jeg leser ting jeg skrev for 4 år siden er ikke det noe jeg står for i dag, jeg har forandra meg veldig. DET er det mange som ikke kan forstå.

Derfor er jeg AB. 

Anonymkode: e6c30...e04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Her i KG, ingen forsøker noe sin identitet , men folk bruker anonym nick. Det tyder at folk mangler selvtillit og blir redd av folk sine fordømmelse. 

For å ikke bli forfulgt i tråder.

Anonymkode: 068d0...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å unngå å bli identifisert over tid, og for å unngå å bli forfulgt fra en tråd til en annen.

Anonymkode: 9add4...219

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriver anonymt og undertegner med navn.

Jørgen

Anonymkode: 7c568...249

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skriver anonymt og undertegner med navn.

Jørgen

Anonymkode: 7c568...249

Kult😃

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg blir forfulgt og må svare for gamle tråder jeg er ferdig med forlengst. Jeg liker å diskutere forskjellige ting, men dersom du har skrevet en plass at du digger fitte, eller enda verre, glattbarbert fitte, så er du stigmatisert og diskvalifisert i alle andre diskusjoner. Slik er justisen på kg. Derfor digger jeg anonymknappen.

Anonymkode: 428ca...121

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi folk forfølger meg i tråder, sender de rareste meldinger, og gjør "narr" av meg pga av noe helt vanlige spørsmål og svar fra meg. Mye raringer i kulissene. 

Anonymkode: 6398a...322

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

KG modereres ikke godt nok. Så det er smart å forbli anonym. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Skriver man kontroversielle innlegg med navn blir man forfulgt fra innlegg til innlegg. 

Selv med falskt navn og epost har folk her prøvd å doxxe meg og derfor angrepet uskyldig folk. 

Skal du være på KG bør du ha falsk epost og VPN. I hvert fall hvis du er kvinne. 

Hvis ikke setter du deg faktisk i fare. 

Hæ?

Dette kan ikke bli sagt uimotsagt. 

Du må nesten forklare hvordan det har seg at sikkerheten her er så dårlig. 

Har det NOEN gang vært tilfelle av at noen har satt seg selv i fare her på KG? 

Anonymkode: 7134f...02a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hæ?

Dette kan ikke bli sagt uimotsagt. 

Du må nesten forklare hvordan det har seg at sikkerheten her er så dårlig. 

Har det NOEN gang vært tilfelle av at noen har satt seg selv i fare her på KG? 

Anonymkode: 7134f...02a

Uten å dele for mye må jeg si meg enig i uttalelsene du signerer. Forstår særlig ikke at folk tør å være her uten VPN tunell. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...