Gå til innhold

Er dere fornøyd med å handle fra "Oda"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foodora er MYE dyrere enn Oda, og har mye dårligere utvalg. Tviler på at noen ukeshandler der egentlig.

Anonymkode: 73941...981

Å ja. Takk for info. Da blir det ingen Foodora handel på meg.

Skrevet
sommermor skrev (8 timer siden):

Hva er Oda ?

Det er visst noe som har med harem og slaveri å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 timer siden):

Jeg har bare hørt om Foodora Market, men jeg trodde Foodora var sykkelbud? (sorry) Kjører de bil? Kan et Foodora bud ha med seg alle dagligvarene for en hel ukeshandel, for eksempel, sånn som Oda gjør?

Jeg tror de kjører privatbil. Budene plukker opp dagligvarene i Foodora Market butikken i byen, så kjører de ut og leverer. Man kan også hente selv på deres butikk. 

Anonymkode: 00126...c81

AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (1 time siden):

Å ja. Takk for info. Da blir det ingen Foodora handel på meg.

Nei, styr unna Foodora for alt de er hvert. Det er uten tvil en av de selskapene i Norge med dårligst omtale. Jeg har brukt fastfood tjenesten dems og i lihet med majoriteten av det Norske folk så har jeg alle 4 gangene opplevd at maten kom 4+ timer for seint, budet hadde tatt deler av bestillingen eller at man ikke får den i det heletatt.

Anonymkode: 4c651...e84

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, styr unna Foodora for alt de er hvert. Det er uten tvil en av de selskapene i Norge med dårligst omtale. Jeg har brukt fastfood tjenesten dems og i lihet med majoriteten av det Norske folk så har jeg alle 4 gangene opplevd at maten kom 4+ timer for seint, budet hadde tatt deler av bestillingen eller at man ikke får den i det heletatt.

Ok. Kjekt å vite. Har bare benyttet meg av Foodora EN gang, for levering av take away mat, og da var maten kald når den kom. Har ikke brukt dem etter det, men skjønner jo nå at det nesten bare var flaks at vi fikk maten i det hele tatt!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var vel litt snakk om at kontrakter/ansettelsesforhold ikke var helt topp der heller for en stund siden, men mulig det er blitt bedre nå. Mener det var på Dagsnytt 18 det var snakk om noe slikt, men husker ikke helt.

Anonymkode: 0333e...218

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukt Oda siden 2015. Livet ville vært slitsomt uten dem siden jeg ikke har bil. 
Kjempefine blomster, unner meg alltid en bukett med varme roser. Sukkerbrudesløret har jeg unnet meg to ganger, de tørker og varer evig. 
Så kjekt med samarbeidet med Claes Olsson også. 
Har også litt varierende erfaring med grønnsakene men kundeservice ordner alltid opp raskt og hyggelig. 
Det hender jeg bruker Meny, litt luksus på en lørdag, koster alltid det samme, 59, så da kan jeg alltid bestille til dagen etter, men, aldri noen gratis luke som hos Oda om man planlegger litt. 
Også håper jeg at jeg får brukt Foodora nå, det var bare en "restaurant" her jeg bor som hadde det og de skal visst ha kjempegod Shawarma. Da slapp jeg nok en Peppes Pizza, nå har jeg spist dem alle 2 ganger. Takk for tipset @Anonymkode: 00126...c81 💐
Jeg leste ikke helt ferdig før jeg bestilte, 😬, men, tror ikke de kan ta seg råd til særlig slurv som i større byer. 😋

Anonymkode: 7e380...34b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukt Oda mye, er fornøyd med dem.

Som andre så har jeg dog opplevd at de ikke pakker spesielt logisk, chipsen i bunn og ølen oppå der liksom, jeg får jo litt spader av sånn. Jeg endte opp med en sprukken rømmeboks av den grunn en gang, sa fra så refunderte de med en gang. Men må innrømme at det er såpass at jeg kvier meg litt for å kjøpe egg og chips der.

Har bestilt blomster der, de er kjempefine. De ser litt stusselige og flatklemte ut når du får dem, det er sånn de er når de transporteres til butikker. Så blir de fine etter en dag i vann, og holder lenge :) Det er garanti på dem også om du ikke er fornøyd. 

Har opplevd at de har vært tom for varer eller kommet noen timer for sent en gang eller tre. Jeg ville nok muligens ikke bestilt alt jeg trengte til julekvelden der på selve julaften sånn sett, de er ikke 100% pålitelige der, spesielt ikke når det er mye å gjøre. Men det har aldri vært noe stress for meg de gangene de har vært sene, og manglende varer blir refundert automatisk uten at man trenger å gjøre noe, pluss man får gratis frakt til neste gang.

Anonymkode: 9cf93...cdf

• Liker 1
Skrevet

Ikke brukt selv men min mor bruker oda og meny til all handling og er veldig fornøyd. Hun får som regel leveringen fra oda på søndag, da er det visst veldig rimelig levering og man skal som regel ikke noe uansett. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Veldig fornøyd med Oda😊 bare kjipt at potetgullet nesten alltid ligger underst🙈 vet ikke om det er noe man kan klage på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...