Gå til innhold

Hvordan få bedre selvtillit?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ditt beste tips? 🥺

Anonymkode: 53f37...c27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- Knulle mye

- Trene

- Negge damer

Anonymkode: 94b2d...008

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får iallefall bedre selvtillit av å hjelpe andre på ulike debatt forum.I tillegg plukker jeg noe søppel deler av året.Dette er i fritiden.

Anonymkode: 7cd74...74b

Skrevet

Det som får meg til å ha god selvtillit er at jeg gjør en god jobb og passer til jobben min. Kan få god selvtillit hvis jeg føler meg fin en dag, kler meg i fine klær og sminken/håret er fint. Får også god selvtillit av å få komplimenter, det hender jeg får det av kollegaer og venner og familie. selvtilliten min svinger litt, tror det er vanlig. 

Det viktigste for meg er at jeg har god selvfølelse, jeg trives i eget selskap og har det godt med den jeg er. Å ha det godt med seg selv tror jeg kommer av livserfaring, gode folk rundt seg, også går jeg i samtaleterapi (pga et traume for noen år siden). Du er verdifull og har garantert mye bra ved deg ♥️

Hvis jeg føler meg tjukk og lite fin en dag pleier jeg å si det til bestevenninna mi, da får jeg masse komplimenter. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å mestre noe. Det kan være hva som helst, smått eller stort. Oppleve eller prøve noe nytt. Gjøre noe godt. Hjelpe noen. Være nyttig.

Anonymkode: 82d69...b27

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2022 den 9.10):

Ditt beste tips? 🥺

Anonymkode: 53f37...c27

Gå naken, se seg selv i speilet. Si til seg selv at man er bra nok. 

Anonymkode: 30609...7b7

Skrevet

Skriv ned ei liste med det du er god på. Ting du får til. Kanskje er du snill, flink med barn, raskt til å lære nye ting, flink til å strikke, flink til å begrense alkoholinntaket, god i quiz.  Kanskje har du veldig fint hår, eller snille øyne. Kanskje er du flink til å ta vare på de rundt deg som har det vanskelig.

Skriv ned alt som er bra med deg, heng opp lista på et lett synlig sted og nyt synet av alle de flotte punktene. Hvis du ikke kommer på noe, så gjør du noe feil, fordi alle mennesker har massevis av gode egenskaper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...