AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 I en maskin. Ser noen merker har det. Trenger jeg være bekymret eller klappe i hendene for utviklingen? Anonymkode: 67dde...be5
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Det har vel vært en stund på markedet nå? Det er praktisk dersom man har liten plass hjemme, men selv foretrekker jeg å ha en av hver fordi jeg vasker gjerne flere vask etter hverandre og da er det ikke så praktisk å ha vask og tørk i samme maskin.. Anonymkode: de404...17d 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Ja, jeg tror det har vært en mulighet i mange år nå, men grunnen til at jeg heller kjøpte de hver for seg er at hvis den ene delen går istykker og må på reparasjon, så kan man ikke bruke den andre heller. Kjenner ingen som har en maskin i ett. Anonymkode: 3a610...bf9 1
nomore82 Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Har vurdert det i noen år. Men som AB over her skriver så er det litt praktisk å kunne ha flere ting på gang samtidig. Med kun en maskin går ikke det. Så kanskje bedre egnet for mindre husholdninger og ikke med småbarn?
newman01 Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 (endret) Slike maskiner har eksistert leeenge. Fordelen er at man får begge funksjonene i samme maskin, noe som gjør det fantastisk i mindre leiilighter som ikke har plass til to maskiner. Ulempen er at de maskinene ikke alltid er best til å vaske, og de er ikke best til å tørke. Så man ender opp med en litt middelmådig maskin som ikke er energieffektiv. Men det er veldig digg å sette på en maskin og noen timer senere helt ferdig klar til bretting. Har man to maskiner må man flytte tøy fra en maskin til en annen halvveis Men HER snakker du kombimaskin! Oppvaskmaskin med komfyr Candy komfyr m/oppvaskmaskin TRIO 9503-1X - Elkjøp (elkjop.no) Endret 22. mars 2022 av newman01
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #6 Skrevet 22. mars 2022 Vi har en slik, veldig fornøyd. Nå er vi to voksne, og det er nok annerledes om man har små barn. Men den er jo også en vanlig vaskemaskin, så om vi skulle få barn kan vi kjøpe en ekstra trommel. Bruker ikke alltid vask og tørk, bare til håndkler og sengetøy, men er kjekt å kunne sette den på tidsinnstilling så den starter når vi ønsker og kjører full maskin (nei, aldri på natta). Tror mange som er misfornøyd ikke skjønner at selv om den har f.eks 10 kg vaskekapasitet, så har de oftere lavere tørkekapasitet. Vår kan tørke 6 kg, så kjører aldri stappfull maskin og forventer tørre klær. Anonymkode: e049e...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå