AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Hvis jeg ønsker å sende melding til noen via Facebook og trykker på «send melding» fra fb siden, så åpner bare Messenger seg, men jeg får ikke opp vedkomme eller chat rom til dem slik jeg gjorde før. Så hvordan kan jeg skrive til vedkommende via Messenger? Er det en jeg allerede er venn med så vil jeg jo kunne finne dem inne på Messenger ved å søke, men hvis det er andre så er de jo ikke på min liste. Forstår ikke dette jeg… 🙄 Anonymkode: 75835...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Er ikke sikkert personene har messenger. Du kan ha fb og messenger uavhengig av hverandre. Kan også hende personen har slått av for meldinger. Anonymkode: 43896...8a4 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke sikkert personene har messenger. Du kan ha fb og messenger uavhengig av hverandre. Kan også hende personen har slått av for meldinger. Anonymkode: 43896...8a4 Jo, dem har Messenger. Jeg testet det litt ut nå på venner jeg vet har Messenger. Jeg får ikke opp chat rom. Jeg må søke etter dem i Messenger. Forstår at noen kan ha slått av for meldinger, men ikke dem jeg testet på nå. Anonymkode: 75835...7b8
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Kan det være en innstilling jeg mangler? Oppdaget nå at det er forskjell på iPhone og ipad her. Fra iPhone får jeg opp chat rom, men ikke fra ipad. Er ikke så veldig lenge siden jeg fikk ny ipad…. Anonymkode: 75835...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Facebook har to ulike versjoner, 'mobilversjon' som brukes på mobile enheter og åpner chat i messenger og 'nettleserversjon' som brukes på pc og åpner chatten i nettleseren. På mine mobile enheter (android) kan jeg gå inn i nettleserens innstillinger og bytte mellom disse når jeg ønsker. Apple har jeg ingen erfaring med, men sjekk nettleseren du bruker på iPad'en om det finnes en slik innstilling. Anonymkode: 00846...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #6 Skrevet 23. mars 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Facebook har to ulike versjoner, 'mobilversjon' som brukes på mobile enheter og åpner chat i messenger og 'nettleserversjon' som brukes på pc og åpner chatten i nettleseren. På mine mobile enheter (android) kan jeg gå inn i nettleserens innstillinger og bytte mellom disse når jeg ønsker. Apple har jeg ingen erfaring med, men sjekk nettleseren du bruker på iPad'en om det finnes en slik innstilling. Anonymkode: 00846...9d4 Bruker chrome. Prøver å finne ut av innstillinger, men uten hell. Googlet og det kommer fram en beskrivelse, men den beskrivelsen forstår jeg ikke. Det står at jeg skal åpne chrome app og trykke på «mer» nede til høyre, men jeg får ikke opp denne «mer» knappen jeg. Gjør sikkert helt feil. Når jeg skal åpne appen skal jeg da bare trykke på chrome ikonet slik at jeg kommer inn på startsiden, eller er det annet som menes når jeg skal «åpne appen»? Vet jeg spør dumt her nå, men er visst blitt helt grønn på disse tingene. 🙈 Anonymkode: 75835...7b8
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2022 #7 Skrevet 23. mars 2022 Å åpne appen er å trykke på ikonet slik at du kommer inn ja. Chrome har jeg ingen erfaring med, men i nettleseren som ligger i min telefon må jeg sveipe litt opp/ned for at menyen nede skal dukke opp. 'Mer'-knappen min ser ut som tre streker, når jeg trykker på den får jeg tilgang til diverse innstillinger - blant annet dette med visningsmodus. Anonymkode: 00846...9d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå