AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Jeg fikk svangerskapspapirer hos min fastlege og har nå mistet dem. Fastlegen min sluttet noen dager etter dette. Så gikk jeg til en jordmor på første kontroll og hun fylte inn sitt navn og nummer på disse papirene. Etter det jordmor møtet der satt jeg igjen med så dårlig følelse og vil ikke gå til henne igjen. Så nå har jeg verken jordmor eller fastlege jeg tenker å gå til. Men anyway: nå finner jeg ikke papirene mine. Det stod jo ikke mye nyttig i det enda (uke 16 nå). Og fordi den jordmora skrev seg opp på det hadde jeg tenkt til å be om nytt likevel. Går det? Skal på ordinær ul om et par uker, kan de lage nye papirer da? Anonymkode: 8dbd6...a0b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Hadde ikke regnet med at de har helsekort der du kan fylle ut, men du kan jo stikke innom fastlegekontoret ditt og be om å få et ? De har det sikkert i resepsjonen. Anonymkode: 2c533...060
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 Ring til legekontoret og hør om det står skrevet en plass i systemet/ om du kan få tilsendt journalen din Anonymkode: 1249e...54c
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Når du går til en ny jordmor eller lege kan de bare ta blanco over navnet hennes og fylle inn sitt eget. Anonymkode: e29e2...f16
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 Jordmor her tar alltid kopi av det før jeg får det tilbake. Kanskje hun har det? Anonymkode: b3d59...f68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå