Gå til innhold

Går du med sekk til jobben? Hvor stor sekk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor sekk har du? 

Anonymkode: fb125...ffa

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor stor sekk har du? 

Anonymkode: fb125...ffa

Ryggsekk

AnonymBruker
Skrevet

45 L

Den er helt perfekt, da jeg trener i forbindelse med jobb. Har mye å dra på.

Anonymkode: 7b573...b94

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig ryggsekk med integrert regntrekk i bunnen (lomme med gliselås) og lommer til drikkeflaske/termokopp på sidene. Den har også reflekser og praktiske lommer inne og utenpå, slik at jeg lett kan finne tingene mine. Stor nok til å få plass til f eks en tynn ringperm eller en melk og noe annet på vei hjem, men ikke så stor at den kommer inn i "treningssekk" kategorien.

Anonymkode: 17d71...231

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en 30 liter Bergans Hugger som jeg bruker om vinteren. Får plass til sko, drikkeflaske, matpakke og noen småting, og det er alt jeg har behov for. Om sommeren bruker jeg sykkelveske som også fungerer som ryggsekk. Den er litt større, for jeg må ha plass til klær i tillegg (sykler langt og fort, og skifter før jeg begynner å jobbe).

Anonymkode: 6a262...d22

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor stor den er, fikk den av jobben. Har plass til pc'en, som har vært med til og fra i en evighet. Pluss en god del andre ting. Den har blitt kontoret mitt hjemme også.  😄 Alt er opp i den.

Anonymkode: 449f3...29e

• Liker 1
Skrevet

Bruker bare en liten pose til matpakke, ellers har jeg ikke så mye med meg, kun mobil, månedskort og nøkler. Funker fint for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en ca 52 cm høy sekk.Det står. Osprey og Talon 33 utenpå den.Er veldig grei å ha,ganske god plass.Til bla ha mat  og eller mange andre ting.»Lokket « på sekken har et rom også,praktisk til mindre ting.Sekken har også et trekk man kan ta på hvis det regner.

Anonymkode: 8044e...509

AnonymBruker
Skrevet

Laptop-sekk fra jobben. Plass til en genser, sminke og matpakke. Det jeg trenger 😊

Anonymkode: 97d08...c3c

AnonymBruker
Skrevet

30l ca. Kan snøres sammen flat når lite i. Ikke det mest elegante men praktisk for å få med seg endel og for ryggen.

Anonymkode: 05602...dd4

AnonymBruker
Skrevet

11 liter. Får plass til matboks, klesskift, jakke (vår/sommer/høst) og småting man må ha med.

Anonymkode: 28e87...cc3

Skrevet

32 liter har jeg, bruker den ofte ikke bare til jobb.

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vet ikke nøyaktig hvor stor den er, men bruker en sånn liten sekk med lomme til laptop. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...