Gjest Ole41 Skrevet 22. mars 2022 #1 Skrevet 22. mars 2022 Min coop extra stekepanne tok kvelden. så jeg hadde denne i skapet som jeg fikk fra electrolux https://www.kitchenstuff.se/no/electrolux-infinite-chef-collection-stekepanne/ prøvde å steke kjøttdeig i dag uten noe i uten om kjøttdeig. Det gikk bra til å begynne med men på slutten brant det seg fast. så tydeligvis så må jeg ha i noe smør eller olje. Hva bruker dere? 😊
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #2 Skrevet 22. mars 2022 Jeg foretrekker å bruke smør da det gir en bedre smak. Men hvis du skal steke noe på veldig høy temperatur som ved for eksempel wok, da går jeg for olje. Anonymkode: 22c86...68a
Gjest Ole41 Skrevet 22. mars 2022 #3 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg foretrekker å bruke smør da det gir en bedre smak. Men hvis du skal steke noe på veldig høy temperatur som ved for eksempel wok, da går jeg for olje. Anonymkode: 22c86...68a Oki, takk for gode råd 🤗
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2022 #4 Skrevet 22. mars 2022 Hvor mye brant det seg fast? Hvis det setter seg litt fast, så er det bare positivt for mange retter. Hvis man senere tilsetter vann eller annen væske, så løsner man opp det som satt seg fast og det skaper mye smak i retten. Anonymkode: d29ac...065
Gjest Ole41 Skrevet 22. mars 2022 #5 Skrevet 22. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mye brant det seg fast? Hvis det setter seg litt fast, så er det bare positivt for mange retter. Hvis man senere tilsetter vann eller annen væske, så løsner man opp det som satt seg fast og det skaper mye smak i retten. Anonymkode: d29ac...065 Det satt seg veldig fast 😅 er litt skeptisk til olje og smør spesielt til kjøttdeig når jeg lager pizza. Så jeg bestilte en billig nonstick panne fra Coop Spiis så kan jeg heller bruke den fra electrolux til kjøttstykker👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå