Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo alle en del bekjente rundt omkring. Noen av de er kanskje mennesker man liker godt, som man godt kunne tenkt seg å bli bedre kjent med, og kanskje bygge et nytt vennskap med? Men er dette noe man gjør i voksen alder? Jeg er i 40-årene, og trenger å både fornye og bygge ut den sosiale kretsen litt. Det er noen i bekjentskapskretsen jeg gjerne hadde villet bli bedre kjent med, men vi har aldri møttes i private settinger før, som venner. Ville det vært veldig merkelig å spørre en bekjent om å ta en kaffe en dag? Jeg føler «alle» i min alder og eldre allerede har den vennekretsen de trenger og ønsker seg, men hva gjør man da om man ønsker å prøve å starte et nytt vennskap?

Anonymkode: fe75d...fe6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bare skal spørre om den kaffekoppen! Det har jeg gjort med bekjente eller kollegaer som jeg har ønsket å bli bedre kjent med. Er passert midten av 40-årene, men har alltid plass til nye venner.

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (3 minutter siden):

Synes du bare skal spørre om den kaffekoppen! Det har jeg gjort med bekjente eller kollegaer som jeg har ønsket å bli bedre kjent med. Er passert midten av 40-årene, men har alltid plass til nye venner.

Så godt å høre at det kan fungere! Og jeg liker å høre at noen i vår alder er åpen for nye vennskap, for sånt er det ikke så mye av i min vennekrets, og det er de veldig åpen om. Jeg derimot føler jeg trenger nye, fine mennesker inn i livet mitt, i tillegg til nåværende venner såklart😊

Anonymkode: fe75d...fe6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...