AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #1 Skrevet 21. mars 2022 Hei! 🤗 Etter 2 år uten jobb, har jeg endelig fått to jobbtilbud, den ene er en stilling på 50% på et sted som betaler veldig dårlig, men det er fast jobb. Dette tilbudet fikk jeg først, og siden jeg for tiden ikke er i jobb takket jeg ja, selv om jeg helst skulle hatt en 100% stilling. Etter et par dager har jeg nå fått jobbtilbud et annet sted, med 100% stilling, men også mye bedre betalt, ulempen er jo at det ikke er fast her, det er langvarig vikariat med mulighet for fast etter hvert. Jeg skal takke ja til denne stillingen, men er så usikker på hva jeg skal si til det første stedet jeg takket ja til. Jeg synes dette er så vanskelig, hva sier man til sjefen når man har vist masse engasjement og akkurat begynt der? Blir det veldig dumt å si opp etter typ 2-3 uker i ny jobb, fordi man har fått et bedre tilbud? Blir det sett veldig ned på? En annen ting jeg lurer på er om det er verdt å ha på CV'en at man har jobbet på et sted i typ 2-3 uker, eller er det bare å droppe siden det var så kortvarig? Anonymkode: f89fc...eb3
Elysion Skrevet 21. mars 2022 #2 Skrevet 21. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En annen ting jeg lurer på er om det er verdt å ha på CV'en at man har jobbet på et sted i typ 2-3 uker, eller er det bare å droppe siden det var så kortvarig? Jeg hadde droppet å ta det med.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #3 Skrevet 21. mars 2022 Elysion skrev (1 minutt siden): Jeg hadde droppet å ta det med. Takk for svar Har du noen tips på hva jeg kan si til den nye sjefen, om at jeg allerede nå vil bytte jobb? Anonymkode: f89fc...eb3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2022 #4 Skrevet 21. mars 2022 Bare si rett ut at du har fått tilbud om 100% med bedre lønn, med mindre sjefen din er tilbakestående skjønner han jo det Anonymkode: 63eb7...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå